Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

Ogłoszenie o zamówieniu - Ochrona fizyczna obiektów Sądu Okręgowego w Łomży oraz monitoring i konserwacja systemów alarmowych

Łomża: Ochrona fizyczna obiektów Sądu Okręgowego w Łomży oraz monitoring i konserwacja systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 248533 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Nr sprawy DSO-226/9/10
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282 begin_of_the_skype_highlighting              086 2166282      end_of_the_skype_highlighting, faks 086 2166281 w. 110.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów Sądu Okręgowego w Łomży oraz monitoring i konserwacja systemów alarmowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 w godzinach od 7.00 do 22.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednoosobowy posterunek stały licencjonowanego pracownika ochrony. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku głównym na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym kompleksie budynków przy ul. Dwornej 16 z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9. Godziny pracy Sądu Okręgowego: - poniedziałek od 7.30 do 17.00 - od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30 2.Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Wojska Polskiego 2 w godz. 7.00 do 8.00 oraz od 15.00 do 21.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednoosobowy posterunek stały nielicencjonowanego pracownika ochrony z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 8. 2.Monitorowanie zagrożeń w obiektach Sądu Okręgowego przy ul. Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo - pożaru - całodobowo - zalania wodą pomieszczenia serwerowni w bud. przy ul. Wojska Polskiego 2 z interwencją grupy interwencyjnej ( patrol 2 - osobowy pracownikami licencjonowanymi ). W przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż ),Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 4.Konserwacja : a)systemu alarmowego w budynku głównym składającego się z następujących urządzeń : - centrali alarmowej - 1 kpl - manipulatora LCD - 2 szt. - czujek ruchu - 59 szt. - radiolinii napadowej - 2 kpl. - pilota radiolinii - 12 szt. - sygnalizatora zewnętrznego- 1 szt. - sygnalizatorów wewnętrznych- 4 szt. - czujek zbicia szyby - 5 szt. b)systemu alarmowego w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 zbudowanego na bazie centrali alarmowej ATS ARITECH MASTER i podcentral ATS składającego się z następujących urządzeń : - centrali alarmowej ATS - 1 kpl - podcentral alarmowych ATS - 3 szt. - czujek stłuczeniowych - 14 szt. - czujek ruchu - 41 szt. - manipulatorów - 2 szt. - sygnalizatorów akustycznych - 3 szt. - sygnalizatora optyczno-akustycznego - 1 szt. c)systemu alarmowego w budynku C sądu przy ul. Dwornej 16 zbudowanego na bazie centrali alarmowej ATS ARITECH MASTER i podcentral ATS składającego się z następujących urządzeń : - centrala ATS - 1 szt. - podcentrala ATS - 2 szt. - czujek ruchu - 9 szt. - czujek stłuczeniowych - 7 szt. - sygnalizatora wewnętrznego - 3 szt. - sygnalizatora optyczno-akustycznego- 1 szt. - manipulatorów systemu - 2 szt. d)systemu telewizji obserwacyjnej w budynku głównym Sądu i budynku C składającego się z następujących urządzeń: - kamer zewnętrznych i wewnętrznych - 24 szt. - rejestratora cyfrowego - 1 szt. - pulpitu sterującego - 1 szt. - monitorów - 2 szt. - separatora SEP 2000 Rack - 2 szt. e)systemu telewizji obserwacyjnej w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 składającego się z: - kamer wewnętrznych i zewnętrznych - 12 szt. - monitora systemu - 1 szt. - rejestratora cyfrowego - 1 szt. f)systemu kontroli dostępu w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 składającego się z: - czytników kart - 2 szt. - przycisków wejścia i wyjścia - 4 szt. - zestawu domofonowego - 1kpl. g)systemu sygnalizacji zalania serwerowni - 1 kpl Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 50.34.00.00-0, 50.70.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wykonawca wnosi wadium w wysokości 5 000PLN

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; Ocena spełniania warunku dokonana zostanie według formuły spełnia albo nie spełnia w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi ochrony o podobnym charakterze i przedstawią minimum 2 referencje, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez wykonane usługi Zamawiający rozumie usługi rozpoczęte i zakończone lub rozpoczęte i aktualnie realizowane. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie według formuły spełnia albo nie spełnia w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje wymagań, które wykonawca ma spełnić szczególnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)dysponują co najmniej 10 osobami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną posiadającymi licencję I lub II stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone, 2)dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, 3)dysponują co najmniej dwoma grupami / załogami interwencyjnymi na terenie miasta Łomża Ocena spełniania warunku dokonana zostanie według formuły spełnia albo nie spełnia w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż jeden milion zł. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie według formuły spełnia albo nie spełnia w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży 18 -400 Łomża, ul. Dworna 16, fax. ( 086 ) 215 42 72.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 bud. C - pokój Nr 14 ( I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.09.2010r. z numerem 248533-2010.

Załączniki

  1. SIWZ język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 161 KB
  2. Załącznik nr 1 - wzór ofery język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 37 KB
  3. Załącznik nr 2 - oświadczenie w sprawie spełniania warunków język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 23 KB
  4. Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 22 KB
  5. Załącznik nr 4 - wzór umowy język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 92 KB
  6. Załącznik nr 5 - formularz cenowy język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 53 KB
  7. Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych usług język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 32 KB
  8. Załącznik nr 7 - wykaz osób język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 27 KB
  9. Załącznik nr 8 - wykaz grup interwencyjnych język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 27 KB
  10. Załącznik nr 9 - obowiązki ochrony język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 31 KB
  11. Załącznik nr 10 - formularz oświadczenia język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 21 KB
  12. Odpowiedzi na pytania z dnia 13.09.2010 r. język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 390 KB
  13. Zawiadominienie o rozstrzygnięciu przetargu język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 376 KB
Wytwarzający informację: dnia: 2010-09-10 14:29
Upublicznienie: Sebastian Krupiński dnia: 2010-09-10 14:47:35
Przejście do archiwum: dnia: 2011-11-10 14:30:34

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności