Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Zamieszczono zawiadomienie o wyborze oferty.
Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 90866 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych wewnątrz budynków: a) sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, paneli, terakoty; b) odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin dywanowych oraz bieżące usuwanie plam; c) zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych; d) usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; e) mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; f) systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętów znajdujących się w pomieszczeniach; g) mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; h) okresowe mycie stolarki okiennej; i) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych; j) okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych; k) okresowe sprzątanie pomieszczeń w piwnicach dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym; l) codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach; m) mycie naczyń w sekretariatach prezesów sądów, pokojach sędziów wymienionych w załączniku nr 1 i w pokoju socjalnym - bud. C Sądu Okręgowego w Łomży (talerzyki , kubki , szklanki ); n) sprzątanie balkonów. 2. Zakres prac do utrzymania czystości na terenach zewnętrznych, posesjach Sądów i przyległych chodnikach: a) Zamiatanie chodników od strony ulic: - w Łomży ul. Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2; - w Grajewie ul. Kolejowej 1 i ul. Magazynowa 1; - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 44; - w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56. b) Zamiatanie parkingów wewnętrznych oraz dojazdów; c) Zbieranie śmieci w obrębie działek; d) Opróżnianie koszy na śmieci; e) Odśnieżanie podwórek, parkingów, terenu przed budynkiem C Sądu Okręgowego w Łomży i wjazdów na posesje oraz przyległych chodników od strony ulic: - w Łomży ul. Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2; - w Grajewie ul. Kolejowej 1 i Magazynowa 1; - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 44; - w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56. f) Posypywanie piaskiem chodników i parkingów; g) Utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika, w którym znajdują się pojemniki na nieczystości stałe. 3. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a) własnym sprzętem; b) zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci; c) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem. 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz na skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Wszystkie czynności porządkowe w budynkach należy wykonywać codziennie od godz. 1400 do efektywnego ich zakończenia, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu. 6. W okresie jesienno-zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca, w czasie godzin pracy Sądów, dodatkowe sprzątanie klatek schodowych i korytarzy polegające na bieżącym usuwaniu śniegu, piasku nanoszonego przez interesantów, wycieraniu wody z posadzek, sprzątaniu-czyszczeniu wycieraczek, bieżące zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek w następujących lokalizacjach: a) Sąd Okręgowy w Łomży - budynek główny ul. Dworna 16, b) Sąd Rejonowy w Grajewie ul. Kolejowa 1 i ul. Magazynowa 1, c) Sąd Rejonowy w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowa 44. 7. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu domestos, ajax, cif, cilit, pronto. 8. Zakres usług obejmuje dostarczanie i uzupełnianie: a) środków zapachowych do toalet ( odświeżaczy w sprayu, kostek zapachowych); b) papieru toaletowego - dwuwarstwowego białego, wielkością dostosowanego do pojemników; c) ręczników papierowych - składanych; d) mydła w płynie; e) piasku i soli. 9. Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.). Substancje i preparaty muszą być antyalergiczne. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych. 10. Szczegółowy wykaz powierzchni w podziale na poszczególne lokalizacje zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Częstotliwość prac objętych zamówieniem określa załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4 000 zł najpóźniej do dnia i godziny składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania umowy: 1.1 w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w kodeksie cywilnym. 1.2 ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój Nr 17 ( I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowyw Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój Nr 17 ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie