Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

Ochrona osób, obiektów i mienia oraz konserwacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej

Ochrona osób, obiektów i mienia oraz konserwacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Zamieszczono informację o wyborze oferty

Ochrona osób, obiektów i mienia oraz konserwacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 39312 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób, obiektów i mienia oraz konserwacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Grajewie: 1.1 przy ul. Kolejowej 1 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu, realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 1.2 przy ul. Mickiewicza 10 C w każdy poniedziałek w godzinach od 15.30 do 18.00 realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 1.3 przy ul. Mickiewicza 3 we wszystkie dni robocze w miesiącu, w godzinach od 7.30 do 15.30 realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 1.4 przy ul. Magazynowej 1 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu, realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Kolejowej 1 i ul. Mickiewicza 10C: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami licencjonowanymi). - pożaru - całodobowo, 3. Konserwacja systemów alarmowych zainstalowanych w pomieszczeniach: 3.1 budynku Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Kolejowej 1 składającego się z następujących urządzeń: - centrala alarmowa DSC - 1 kpl, - monitor LCD -1 kpl - czujki ruchu - 36 szt. - radiolinia napadowa - 1 kpl. - pilot radiolinii - 6 szt. (3 na salach rozpraw, 3 w wydziałach orzeczniczych) - sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. - sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. 3.2 budynku Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Mickiewicza 10C składającego się z następujących urządzeń: - centrala alarmowa Satel CA 10- 1 kpl. - monitor LCD - 1 kpl. - czujki ruchu - 9 szt. - pilot radiolinii - 2 szt. - sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. - sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. 4. Konserwacji systemów telewizji obserwacyjnej zainstalowanej w budynku Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul Kolejowej 1 składającego się z: - kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 8 szt. - rejestrator Aper - 1 kpl - pulpit rejestrujący - 1 kpl - monitor LCD - 2 szt. Część B. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami licencjonowanymi). - pożaru - całodobowo, 3. Konserwacja systemów alarmowych zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44 składającego się z następujących urządzeń: - centrala Rokonet RP 296 - 1 kpl, - czujki ruchu - 52 szt. - pilot napadowy plus jeden odbiorniki - 2 szt. - manipulator LCD 1500 - 1 kpl. - sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. - sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. 4. Konserwacji systemów telewizji obserwacyjnej zainstalowanej w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44 składającego się z: - kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 13 szt. - rejestrator - 1 kpl. - monitor LCD - 2 szt. - zasilacz buforowy Pilsar - 2 szt. - zasilacz impulsowy - 2 szt. 5. Konserwacji systemu kontroli dostępu zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem składającego się z: - kontroler Roger - 2 szt., - terminal Roger - 1 szt., - elektrozaczep - 1 szt. Część C. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami licencjonowanymi). - pożaru - całodobowo. 3. Konserwacja systemów alarmowych zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 składającego się z następujących urządzeń: - centrala alarmowa DSC- 1 kpl, - czujki ruchu- 50 szt. - pilot napadowy plus dwa odbiorniki - 4 szt. - radiolinia napadowa - 1 kpl. - manipulator LCD 1500 - 2 kpl. - sygnalizator zewnętrzny- 1 szt. - sygnalizator wewnętrzny- 1 szt. 4. Konserwacji systemów telewizji obserwacyjnej zainstalowanej w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 składającego się z: - kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 11 szt. - rejestrator - 1 kpl - pulpit rejestrujący - 1 kpl - monitor LCD - 2 szt. 5. Konserwacji systemu kontroli dostępu zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie składającego się z trzech czytników kart. Uwagi dotyczące świadczenia usług we wszystkich częściach postępowania: 1. Maksymalny czas reakcji grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 15 minut. 2. W przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 3. Kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej oraz kwalifikowani pracownicy zabezpieczenia technicznego zobowiązani są do znajomości przepisów, ich przestrzegania i korzystają z uprawnień wynikających z: - Ustawy o ochronie osób i mienia z 22.08.1997r. (tekst jednolity z 2014 r. poz. 1099); - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.12.2013r. ( Dz. U. z 2013r. poz. 1681) w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony; - Kodeksu Karnego. 4. Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązany będzie do postępowania z należytą starannością i ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. 5. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 6. Osoby bezpośrednio wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być karane i zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z 2010r.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.). 7. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby delegowane do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, paralizator elektryczny o średniej wartości prądu w obwodzie nie przekraczającej 10mA, ręczny miotacz gazowy, pałka tomfa) oraz kontakt radiowy z firmą. 8. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przedłoży wydruk, z centrali monitorującej sygnały alarmowe, przedstawiający datę i godzinę załączenia i datę i godzinę wyłączenia systemu sygnalizacji alarmowej w poszczególnych obiektach. W przypadku braku możliwości wykonania wydruku z centrali alarmowej Wykonawca przedstawi powyższe dane w formie pisemnej informacji, z podziałem na każdy dzień. Powyższą informację należy dostarczyć do Zamawiającego wraz z fakturą..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 50.34.00.00-0, 50.70.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Część A - 2 800 zł, Część B - 900 zł Część C - 900 zł najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK Nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty składają oddzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług ochrony o podobnym charakterze o wartości zawartych umów nie mniejszych niż 50 000 zł brutto każda i przedstawi minimum 2 referencje, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez wykonane usługi Zamawiający rozumie usługi rozpoczęte i zakończone lub rozpoczęte i aktualnie realizowane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie tego warunku Zamawiający nie precyzuje wymagań, które Wykonawca ma spełniać szczególnie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca: - dysponuje co najmniej 10 osobami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą /zastrzeżone/, - dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, - dysponuje co najmniej jedną grupą / załogą interwencyjną na terenie miast: Grajewo - w przypadku składania oferty na cześć A postępowania, Wysokie Mazowieckie - w przypadku składania oferty na cześć B postępowania, Zambrów - w przypadku składania oferty na cześć C postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż jeden milion złotych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

b) aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji grupy interwencyjnej - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój Nr 17 ( I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój Nr 17 ( I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia język polski (2016-02-23 01:05) - (pdf) - 8 MB
  2. załącznik nr 1 - formularz oferty język polski (2016-02-23 01:08) - (doc) - 47 KB
  3. Załącznik nr 2 - Spełnianie wymagań język polski (2016-02-23 01:10) - (doc) - 32 KB
  4. Załącznik nr 3 - Brak wykluczenia język polski (2016-02-23 01:11) - (doc) - 33 KB
  5. Załącznik nr 4 - Wzór umowy język polski (2016-02-23 01:12) - (pdf) - 3 MB
  6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej język polski (2016-02-23 01:12) - (docx) - 13 KB
  7. Załącznik nr 6 - Wykaz usług język polski (2016-02-23 01:13) - (doc) - 37 KB
  8. Załącznik nr 7 - Wykaz osób język polski (2016-02-23 01:13) - (doc) - 30 KB
  9. Załącznik nr 8 - Wykaz grup interwencyjnych język polski (2016-02-26 10:21) - (doc) - 33 KB
  10. Załącznik nr 9 - Obowiązki fizycznej służby ochrony i dozoru język polski (2016-02-23 01:14) - (doc) - 36 KB
  11. Załącznik nr 10 - Oświadczenie język polski (2016-02-26 10:30) - (doc) - 30 KB
  12. Załącznik nr 11 - Formularz cenowy SR w Grajewie język polski (2016-02-23 01:15) - (xls) - 30 KB
  13. Załącznik nr 12 - Formularz cenowy SR w Wysokiem Mazowieckiem język polski (2016-02-23 01:21) - (xls) - 32 KB
  14. Załącznik nr 13 - Formularz cenowy SR w Zambrowie język polski (2016-02-23 01:18) - (xls) - 32 KB
  15. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia język polski (2016-02-26 12:51) - (docx) - 13 KB
  16. Pytania i odpowiedzi do przetargu język polski (2016-02-26 14:01) - (pdf) - 970 KB
  17. Załącznik nr 11 zamienny - Formularz cenowy SR w Grajewie język polski (2016-02-26 12:53) - (xls) - 39 KB
  18. Załącznik nr 12 zamienny - Formularz cenowy SR w Wys.Maz. język polski (2016-02-26 12:53) - (xls) - 34 KB
  19. Załącznik nr 13 zamienny - Formularz cenowy SR w Zambrowie język polski (2016-02-26 12:54) - (xls) - 34 KB
  20. Załącznik nr 4 zamienny do SIWZ - wzór-umowy język polski (2016-02-26 13:57) - (pdf) - 1 MB
  21. Informacja o wyborze oferty język polski (2016-03-11 14:00) - (pdf) - 753 KB
Podmiot udostępniający: Sąd Okręgowy w Łomży
Wytwarzający informację: Sebastian Krupiński dnia: 2016-02-22 15:27
Upublicznienie: Sebastian Krupiński dnia: 2016-02-22 15:33:08
Ostatnia edycja: Sebastian Krupiński dnia: 2016-03-11 14:01:54
Przejście do archiwum: Sebastian Krupiński dnia: 2016-03-24 09:51:01

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności