Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Ochrona osób, obiektów i mienia oraz konserwacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 39312 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób, obiektów i mienia oraz konserwacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Grajewie: 1.1 przy ul. Kolejowej 1 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu, realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 1.2 przy ul. Mickiewicza 10 C w każdy poniedziałek w godzinach od 15.30 do 18.00 realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 1.3 przy ul. Mickiewicza 3 we wszystkie dni robocze w miesiącu, w godzinach od 7.30 do 15.30 realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 1.4 przy ul. Magazynowej 1 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu, realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Kolejowej 1 i ul. Mickiewicza 10C: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami licencjonowanymi). - pożaru - całodobowo, 3. Konserwacja systemów alarmowych zainstalowanych w pomieszczeniach: 3.1 budynku Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Kolejowej 1 składającego się z następujących urządzeń: - centrala alarmowa DSC - 1 kpl, - monitor LCD -1 kpl - czujki ruchu - 36 szt. - radiolinia napadowa - 1 kpl. - pilot radiolinii - 6 szt. (3 na salach rozpraw, 3 w wydziałach orzeczniczych) - sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. - sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. 3.2 budynku Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Mickiewicza 10C składającego się z następujących urządzeń: - centrala alarmowa Satel CA 10- 1 kpl. - monitor LCD - 1 kpl. - czujki ruchu - 9 szt. - pilot radiolinii - 2 szt. - sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. - sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. 4. Konserwacji systemów telewizji obserwacyjnej zainstalowanej w budynku Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul Kolejowej 1 składającego się z: - kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 8 szt. - rejestrator Aper - 1 kpl - pulpit rejestrujący - 1 kpl - monitor LCD - 2 szt. Część B. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami licencjonowanymi). - pożaru - całodobowo, 3. Konserwacja systemów alarmowych zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44 składającego się z następujących urządzeń: - centrala Rokonet RP 296 - 1 kpl, - czujki ruchu - 52 szt. - pilot napadowy plus jeden odbiorniki - 2 szt. - manipulator LCD 1500 - 1 kpl. - sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. - sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. 4. Konserwacji systemów telewizji obserwacyjnej zainstalowanej w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44 składającego się z: - kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 13 szt. - rejestrator - 1 kpl. - monitor LCD - 2 szt. - zasilacz buforowy Pilsar - 2 szt. - zasilacz impulsowy - 2 szt. 5. Konserwacji systemu kontroli dostępu zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem składającego się z: - kontroler Roger - 2 szt., - terminal Roger - 1 szt., - elektrozaczep - 1 szt. Część C. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami licencjonowanymi). - pożaru - całodobowo. 3. Konserwacja systemów alarmowych zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 składającego się z następujących urządzeń: - centrala alarmowa DSC- 1 kpl, - czujki ruchu- 50 szt. - pilot napadowy plus dwa odbiorniki - 4 szt. - radiolinia napadowa - 1 kpl. - manipulator LCD 1500 - 2 kpl. - sygnalizator zewnętrzny- 1 szt. - sygnalizator wewnętrzny- 1 szt. 4. Konserwacji systemów telewizji obserwacyjnej zainstalowanej w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 składającego się z: - kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 11 szt. - rejestrator - 1 kpl - pulpit rejestrujący - 1 kpl - monitor LCD - 2 szt. 5. Konserwacji systemu kontroli dostępu zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie składającego się z trzech czytników kart. Uwagi dotyczące świadczenia usług we wszystkich częściach postępowania: 1. Maksymalny czas reakcji grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 15 minut. 2. W przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 3. Kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej oraz kwalifikowani pracownicy zabezpieczenia technicznego zobowiązani są do znajomości przepisów, ich przestrzegania i korzystają z uprawnień wynikających z: - Ustawy o ochronie osób i mienia z 22.08.1997r. (tekst jednolity z 2014 r. poz. 1099); - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.12.2013r. ( Dz. U. z 2013r. poz. 1681) w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony; - Kodeksu Karnego. 4. Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązany będzie do postępowania z należytą starannością i ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. 5. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 6. Osoby bezpośrednio wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być karane i zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z 2010r.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.). 7. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby delegowane do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, paralizator elektryczny o średniej wartości prądu w obwodzie nie przekraczającej 10mA, ręczny miotacz gazowy, pałka tomfa) oraz kontakt radiowy z firmą. 8. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przedłoży wydruk, z centrali monitorującej sygnały alarmowe, przedstawiający datę i godzinę załączenia i datę i godzinę wyłączenia systemu sygnalizacji alarmowej w poszczególnych obiektach. W przypadku braku możliwości wykonania wydruku z centrali alarmowej Wykonawca przedstawi powyższe dane w formie pisemnej informacji, z podziałem na każdy dzień. Powyższą informację należy dostarczyć do Zamawiającego wraz z fakturą..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 50.34.00.00-0, 50.70.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Część A - 2 800 zł, Część B - 900 zł Część C - 900 zł najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK Nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
b) aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój Nr 17 ( I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój Nr 17 ( I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie