Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

DSO-226–5/15 - Remont elewacji i instalacji odgromowej budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży

Remont elewacji i instalacji odgromowej budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży
Numer ogłoszenia: 89909 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i instalacji odgromowej budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji i instalacji odgromowej budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dworna 16 w Łomży (budynek wielokondygnacyjny, podpiwniczony, wpisany do ewidencji zabytków), zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.Zamówienie obejmuje roboty remontowe i renowacyjne elewacji frontowej (elewacja północna i zachodnia), elewacji od dziedzińca Sądu (południowa, zachodnia i wschodnia) oraz instalacji odgromowej, w których zakres wchodzi: 1)W zakresie robót renowacyjnych elewacji frontowej: a)wykonanie oczyszczenia elewacji z odstających farb, glonów i porostów, naprawa drobnych rys na całej elewacji o powierzchni 544,00 m2 (elewacja z licznymi detalami architektonicznymi) oraz szczytu o powierzchni 155,00 m2 (szczyt od ulicy o płaskiej powierzchni), b)skucie i wykonanie tynków renowacyjnych na cokole, c)wzmocnienie istniejących tynków elewacji gruntem o powierzchni 699,00 m2 i detali architektonicznych o powierzchni 234,00m2, d)szpachlowanie elewacji o powierzchni 699,00 m2 i detali architektonicznych o powierzchni 234,00 m2, e)naprawa tynków i obróbek z blachy ocynkowanej płyt balkonowych z wymianą posadzek, f)malowanie elewacji z bardzo rozbudowanymi detalami architektonicznymi, boniami, kolumnami itd. w pięciu kolorach określonych w projekcie budowlanym wg wskazań Konserwatora Zabytków o powierzchni 544,00 m2 + detale o powierzchni 234,00 m2 i elewacji szczytowej o powierzchni 155,00 m2- w jednym kolorze. Ostateczną barwę zatwierdzi Konserwator Zabytków po wykonaniu prób na ścianach, g)malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, h)malowanie bramy i krat ozdobnych metalowych, i)demontaż kolców ochrony przed ptakami z usunięciem klejów i montaż kolców ochrony przed ptakami określonych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - około 170,00 mb, 2)W zakresie robót renowacyjnych elewacji od dziedzińca Sądu: a)oczyszczenie i zmycie elewacji o powierzchni 1 178,37 m2, b)naprawa drobnych spękań, rys, uszkodzeń, złuszczeń wyprawy elewacyjnej zaprawą wskazaną w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i programie prac konserwatorskich dla elewacji frontowej o powierzchni 1 178,37 m2, c)wzmocnienie wypraw tynkarskich ścian i elementów dekoracyjnych - gruntowanie preparatem krzemianowym zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót o powierzchni 212,22 m2, d)dwukrotne malowanie elewacji o powierzchni 1178,37 m2 z elementami gzymsów, pilastrów, obwiedni okien, bonii, attyk, kominów o powierzchni 294,59 m2 farbami wskazanymi w postanowieniu konserwatora zabytków, odpornymi na działanie czynników atmosferycznych w kolorach zgodnych z postanowieniem Konserwatora Zabytków. Ostateczną barwę zatwierdzi Konserwator Zabytków po wykonaniu prób na ścianach, e)malowanie ozdobnych balustrad, f)demontaż kolców ochrony przed ptakami z usunięciem klejów i montaż kolców ochrony przed ptakami określonych w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - około 141,00 mb, 3)Wykonanie instalacji odgromowej na budynku głównym Sądu Okręgowego w Łomży zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie w zakresie remontu elewacji zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany opracowany przez mgr inż. arch. Marka Michalaka ARCH Usługi Projektowo- Kreślarskie Marek Michalak ul. Mickiewicza 25 18-400 Łomża, zawarty w nim program prac konserwatorskich i przedmiar robót - projekt budowlany stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, pomocniczo zdjęciami elewacji stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 i 8 do SIWZ oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie w zakresie remontu instalacji odgromowej zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlano-wykonawczy opracowany przez Biuro Projektowo-inwestycyjne Ryszard Piórkowski ul. Polowa 45 lok. 105 18-400 Łomża projekt budowlany stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ i przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 5.Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi co najmniej 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego: 1)zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego; gwarancja jakości wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itp.); 2)wykonywanie czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie Zamawiającego; 3)wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji; 4)wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w okresie pierwszych trzech lat w przeglądach technicznych obiektu od daty podpisania (bez uwag) protokołu końcowego; 5)w okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części ponosić będzie Wykonawca. 6.Wymagania jakościowe i materiałowe. 1)Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. 2)Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3)Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. Ilekroć w niniejszej specyfikacji, wraz z załącznikami, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Udokumentowanie równoważności materiałów w stosunku do projektowanych należy do obowiązku Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów/ wyrobów do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym określonym poniżej: a)Farba elewacyjna- Baza spoiw: kombinacja zolu krzemionkowego i szkła wodnego (Sol-Silikat), Zastosowanie uniwersalne, Odporna na działanie warunków atmosferycznych, Odporna na działanie promieni UV i kwasów, Alkaliczna, Niepalny (DIN 4102-A2), Zawiera pigmenty światłotrwałe, Mineralnie matowa, Paroprzepuszczalna, nie tworzy powłok błonotworczych, mikroporowata, Wysoce hydrofobowa, Nie zawiera rozpuszczalników i środków zmiękczających, Wg PN-EN 1062-1, Współczynnik przenikania pary wodnej: V > =2000 g/(m2.d), Dyfuzyjnie równoważna grub. warstwy powietrza = współczynnik. oporu dyfuzyjnego: SD = < 0,01 m (grubość suchej warstwy powłoki ok. 236qm) Klasa I (V1) (SD < 0,14 m) wg PN-ISO 7783-2, Przepuszczalność wody w < 0,1 kg/(m2.h0,5) (grubość suchej warstwy powłoki ok. 338qm), Klasa III (W3 < 0,1) wg PN-EN 1062-3, Klasa G3 - mat (współczynnik odbicia =<10) wg PNISO 2813, Przygotowanie podłoża - Podłoże powinno być suche, wytrzymałe, czyste i odkurzone. Luźne elementy starych warstw usunąć mechanicznie lub strumieniem wody pod ciśnieniem. Wypełnić ubytki w podłoża odpowiednim materiałem naprawczym, wyrównując odpowiednio do struktury powierzchni. Usunąć warstwy spieczone. Powierzchnie silnie chłonne zagruntować . Na powierzchniach z poprawkami, na powierzchniach z różnicami strukturalnymi, względnie z rysami włosowatymi, nanieść warstwę podkładową . b)Środek do gruntowania- Nierozpuszczalny w podłożu w postaci skrzemionkowanej, Ekstremalnie stabilny w każdych warunkach atmosferycznych, Nie jest błonotwórczy, Ekstremalna paroprzepuszczalność, Posiada wysoką siłę wiążącą, Niepalny, Odporny na działanie promieni UV, Odporny na grzyby i pleśń, Odporny na działanie spalin przemysłowych, Odporny na działanie rozpuszczalników, Przyjazny dla środowiska, c)Tynk - Uziarnienie: 0 - 1,2 mm, Porowatość: > 40 %, Mineralny tynk renowacyjny WTA o dużej zdolności akumulacji soli, Wysoka porowatość, Wysoki stopień dyfuzji i zdolność wysychania, Zapobiega powstawaniu wykwitów solnych na powierzchni tynku (zdolność zatrzymywania soli), Właściwości hydrofobowe (zredukowane podciąganie kapilarne), Dane techniczne zg. z PN-EN 998-1: Wytrzymałość na ściskanie: 1,5 - 5 N/mm2, CS II, Reakcja na ogień: A 1, Współcz. przepuszcz. pary wodnej q: ok. 7, Absorpcja wody po 24 h: > 0,3 kg / m2, Przyczepność: >=0,08 N/mm2, d)Kolce przeciw ptakom zastosowane na budynku Sądu mają skutecznie zabezpieczyć miejsca bardzo intensywnie atakowane przez ptactwo. Elementy kolców należy przykleić do zabezpieczanej powierzchni (gzymsy, obróbki blacharskie, głowice kolumn, balustrady żeliwne i betonowe). W celu zabezpieczenia elewacji budynku przed ptasimi odchodami wystarczy ułożyć jeden lub dwa rzędy kolców na zabezpieczanych powierzchniach, z których ptaki zanieczyszczają budynek. Materiał: Przeźroczysty poliwęglan odporny na UV i zmiany temperatury (podstawa), stal nierdzewna kwasoodporna końce tępo zakończone (kolce) - szerokość chroniona - 12-17 cm (I rząd), średnica kolców: - 1,3 mm, szerokość podstawy: 4 cm, długość - podana krotność długości elewacji w rozwinięciu (usytuowanie w zależności od potrzeb. wysokość segmentu: 11 cm, odstępy między kolcami: 2,5 cm, zastosowanie: gołębie, szpaki, kawki, sroki, itp. Okres gwarancji: 36 miesięcy. Przewidywana trwałość: 10 lat i więcej 4)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru. 5)Prace prowadzone na czynnym obiekcie należy zabezpieczyć daszkami i wygrodzeniem pełnym wejść do Sądu oraz zastosować osłony od strony wejścia do Banku. 6)Zaplecze socjalne Wykonawca ustawi w bramie budynku Sądu (podcienie). 7)Zgodnie z postanowieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Białymstoku Delegatura w Łomży prowadzenie prac elewacyjnych należy wykonywać pod nadzorem konserwatorskim. 8)W sytuacji prowadzenia bardzo głośnych prac budowlanych mogących zakłócać prowadzenie rozpraw, prace te mogą być wstrzymane na czas rozpraw przy zachowaniu jednodniowego wyprzedzenia. 9)Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. W tym względzie wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przedstawi uprawnienia własne w zakresie sposobu gospodarowania odpadami lub podmiotu, z którym ma zawarte umowy na świadczenie usług w zakresie sposobu gospodarowania odpadami. 7.Warunki rozliczenia. 1)Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa o wynagrodzenie ryczałtowe (w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu cywilnego), obejmujące zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, i dokumentacji projektowej. 2)Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne jest na podstawie faktury/ faktur, wystawionej/ych po wykonaniu i odbiorze robót, sporządzeniu i podpisaniu przez strony protokołu odbioru robót (końcowego lub częściowego). 3)Zamawiający dopuszcza rozliczanie wynagrodzenia na podstawie faktur częściowych. W takim wypadku strony sporządzą harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. 4)Fakturowanie nie może odbywać się częściej niż raz w miesiącu. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80 % wynagrodzenia określonego w ust. 1. 5)Termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót. 6)Wynagrodzenie zostanie zapłacone przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12-2, 45.45.30.00-7, 45.45.41.00-5, 45.45.31.00-8, 45.45.20.00-0, 45.44.21.10-1, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 500,00 zł Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do 06.07.2015 r. do godz. 10:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj przez 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 4, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK Nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont, renowacja budynków zabytkowych, w tym elewacji zabytkowych, z czego jedna o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), a druga o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto (słownie sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto) oraz co najmniej jednej roboty w zakresie wykonania instalacji odgromowej o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować rusztowaniem rurowym o powierzchni minimum 500m2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Osoba wyznaczona do kierowania robotami musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności budowlano - konstrukcyjnej, mieć min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami oraz posiadać doświadczenie zgodnie z § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (Dz.U. 2011.165.987) z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. Osoba wyznaczona do kierowania robotami związanymi z wykonaniem instalacji odgromowej musi posiadać uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, mieć uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych grupa D i grupa E oraz mieć min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys uproszczony

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży ul. Dworna 16 18-400 Łomża budynek C pokój nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży ul. Dworna 16 18-400 Łomża budynek C pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia język polski (2015-06-18 14:36) - (doc) - 204 KB
  2. Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty język polski (2015-06-18 14:36) - (docx) - 22 KB
  3. Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt Budowlany dot. elewacji język polski (2015-06-18 14:38) - (pdf) - 14 MB
  4. Załącznik nr 3 do SIWZ - Zdjęcia elewacji język polski (2015-06-18 14:40) - (pdf) - 3 MB
  5. Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt budowa i przebudowa instalacji odgromowej język polski (2015-06-18 14:41) - (pdf) - 9 MB
  6. Załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacje tech.wyk.i odbioru robót - budowlanych elewacji język polski (2015-06-18 14:46) - (pdf) - 21 MB
  7. Załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacje techn.wyk.i odbioru robót-instal.odgromowa język polski (2015-06-18 14:48) - (pdf) - 3 MB
  8. Załącznik nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót remontowych elewacji frontowej język polski (2015-06-18 14:49) - (pdf) - 3 MB
  9. Załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar robot remontowych elewacji od strony dziedzińca język polski (2015-06-18 14:49) - (pdf) - 1 MB
  10. Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót instalacji odgromowej język polski (2015-06-18 14:50) - (pdf) - 2 MB
  11. Załącznik nr 10 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu język polski (2015-06-18 14:50) - (docx) - 20 KB
  12. Załącznik nr 11 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia język polski (2015-06-18 14:50) - (docx) - 20 KB
  13. Załącznik nr 12 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej język polski (2015-06-18 14:50) - (docx) - 21 KB
  14. Załącznik nr 13 do SIWZ - Wykaz robót język polski (2015-06-18 14:51) - (docx) - 21 KB
  15. Załącznik nr 14 do SIWZ - Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych język polski (2015-06-18 14:51) - (docx) - 22 KB
  16. Załącznik nr 15 do SIWZ - Wykaz osób, które będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia język polski (2015-06-18 14:51) - (docx) - 21 KB
  17. Załącznik nr 16 do SIWZ - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia język polski (2015-06-18 14:51) - (docx) - 21 KB
  18. Załącznik nr 17 do SIWZ - Wzór umowy język polski (2015-06-18 14:52) - (docx) - 57 KB
  19. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania język polski (2015-07-10 14:24) - (pdf) - 262 KB
Podmiot udostępniający: Sąd Okręgowy w Łomży
Wytwarzający informację: Beata Toba dnia: 2015-06-18 14:34
Upublicznienie: Janusz Brzóska dnia: 2015-06-18 14:53:03
Ostatnia edycja: Janusz Brzóska dnia: 2015-06-18 15:01:39
Przejście do archiwum: Janusz Brzóska dnia: 2015-07-17 15:01:04

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności