Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Numer ogłoszenia: 360632 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282 , faks 086 2166281 w. 110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1.Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 w godzinach od 7.00 do 22.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednoosobowy posterunek stały licencjonowanego pracownika ochrony. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku głównym na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym kompleksie budynków przy ul. Dwornej 16 z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. Godziny pracy Sądu Okręgowego: - poniedziałek od 7.30 do 17.00 - od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30 2. Usługi dodatkowej ochrony osób i mienia w datach i godzinach określanych odrębnymi pismami. W kolumnie 5 formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ- Okres wykonywania usługi w godzinach uwzględniono godziny pracy dwóch licencjonowanych pracowników ochrony wykonywane jeden raz w miesiącu po 8 godzin. 3. Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Wojska Polskiego 2 w godz. 7.00 do 8.00 oraz od 15.00 do 21.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednoosobowy posterunek stały nielicencjonowanego pracownika ochrony z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 4. Monitorowanie zagrożeń w obiektach Sądu Okręgowego przy ul. Dwornej 16 i ul. Wojska Polskiego 2: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo - pożaru - całodobowo - zalania wodą pomieszczenia serwerowni w bud. przy ul. Wojska Polskiego 2 - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2 - osobowy pracownikami licencjonowanymi). W przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 5.Konserwacja : a)systemu alarmowego w budynku głównym składającego się z następujących urządzeń : - centrali alarmowej- 1 kpl - manipulatora LCD - 2 szt. - czujek ruchu- 59 szt. - radiolinii napadowej- 2 kpl. - pilota radiolinii- 12 szt. - sygnalizatora zewnętrznego- 1 szt. - sygnalizatorów wewnętrznych- 4 szt. - czujek zbicia szyby - 5 szt. b)systemu alarmowego w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 zbudowanego na bazie centrali alarmowej ATS ARITECH MASTER i podcentral ATS składającego się z następujących urządzeń : - centrali alarmowej ATS- 1 kpl - podcentral alarmowych ATS- 3 szt. - czujek stłuczeniowych - 14 szt. - czujek ruchu - 41 szt. - manipulatorów- 2 szt. - sygnalizatorów akustycznych - 3 szt. - sygnalizatora optyczno-akustycznego - 1 szt. c)systemu alarmowego w budynku C sądu przy ul. Dwornej 16 zbudowanego na bazie centrali alarmowej ATS ARITECH MASTER i podcentral ATS składającego się z następujących urządzeń : - centrala ATS- 1 szt. - podcentrala ATS - 2 szt. - czujek ruchu - 9 szt. - czujek stłuczeniowych - 7 szt. - sygnalizatora wewnętrznego - 3 szt. - sygnalizatora optyczno-akustycznego- 1 szt. - manipulatorów systemu - 2 szt. d)systemu telewizji obserwacyjnej w budynku głównym Sądu i budynku C składającego się z następujących urządzeń: - kamer zewnętrznych i wewnętrznych - 24 szt. - rejestratora cyfrowego- 2 szt. - pulpitu sterującego - 1 szt. - monitorów- 2 szt. - separatora SEP 2000 Rack - 2 szt. e)systemu telewizji obserwacyjnej w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 składającego się z: - kamer wewnętrznych i zewnętrznych - 12 szt. - monitora systemu - 1 szt. - rejestratora cyfrowego- 1 szt. f)systemów kontroli dostępu w budynku głównym Sądu przy ul. Dwornej 16 i budynku C składających się z: - czytników kart - 11 szt. - zestawu domofonowego - 2 kpl. g)systemu kontroli dostępu w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 składającego się z: - czytników kart - 2 szt. - przycisków wejścia i wyjścia - 4 szt. - zestawu domofonowego - 1kpl. h)systemu sygnalizacji zalania wodą serwerowni - 1 kpl Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Pracownik ochrony bezpośredniej posiadający licencję I lub II stopnia oraz pracownik zabezpieczenia technicznego zobowiązani są do znajomości przepisów, ich przestrzegania i korzystają z uprawnień wynikających z: - Ustawy o ochronie osób i mienia z 22.08.1997r. ( tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); - Zarządzenia Rady Ministrów z dnia 30.06.1998r. w sprawie szczegółowych warunków użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego ( Dz. U. z 1998r. Nr 89 poz. 563); -Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18.11.1998r. ( Dz. U. z 1998r. Nr 144, poz. 933) w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów; -Kodeksu Karnego Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązany będzie do postępowania z należytą starannością i ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego., Osoby bezpośrednio wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być karane i zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z 2010r.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity z 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby delegowane do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego / kajdanki, paralizator, ręczny miotacz gazowy, pałka tomfa / oraz kontakt radiowy z firmą . Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy : -Usługa ochrony fizycznej świadczona w kompleksie budynków Sądu Okręgowego przy ul. Dwornej 16 - 3 972 godziny; -Usługa ochrony fizycznej świadczona w budynku przy ul. Wojska Polskiego 2 - 1 764 godziny; -Monitorowania sygnałów alarmowych o zagrożeniach: włamania, napadu, pożaru, zalania wodą z obiektów Sądu Okręgowego przy ul. Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2 z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2 - osobowy pracownikami licencjonowanymi )- 12 miesięcy, -Konserwacja systemów alarmowych włamania, napadu, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu zainstalowanych w obiektach Sądu Okręgowego przy ul., Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2 świadczona w okresach 3 - miesięcznych - 4 konserwacje.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 50.34.00.00-0, 50.70.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2 000 zł najpóźniej do 05.10.2012 r. do godz.10.00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj 30 dni od terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży ul. Dworna 16 18-400 Łomża Budynek C pok. 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży ul. Dworna 16 18-400 Łomża Budynek C pok. 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie