Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla Sądu Okręgowego w Łomży

Numer ogłoszenia: 222983 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla Sądu Okręgowego w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla Sądu Okręgowego w Łomży, a w szczególności: 1.Odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych priorytetowych-ekspresowych c) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych, d) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych-ekspresowych, e) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), f) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), g)przesyłek listowych zagranicznych ekonomicznych, h)przesyłek listowych zagranicznych priorytetowych-ekspresowych, i)przesyłek listowych zagranicznych priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), j)paczek ekonomicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), k)paczek priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), l) innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy Przesyłka priorytetowa-ekspresowa - usługa realizowana najszybszą drogą i najszybszej kategorii. 2.Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek wykonywane będzie zgodnie z przepisami: a)ustawy z dnia 12.06.2003r.- Prawo pocztowe (t. j.z 2008r. Dz.U. Nr 189 poz.1159 z późn. zm. ), b)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z 2003 r. z późn. zm.), c)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych ( Dz. U. Nr 5 poz. 34 z dnia 15.01.2004 r. z późn. zm. ), d)międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 206 z 2007 r., poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. Nr 108 z 2007 r. poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych ( Dz. U. Nr 108 z 2007 r. poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym). Zastrzeżenie: jeżeli Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zawiera odmienne postanowienia od powyższych uregulowań, to jej zapisy mają pierwszeństwo w zastosowaniu. 3.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności: 1)przesyłki o wagach: a)51 - 100 gram gabaryt (A i B), b)101 - 350 gram gabaryt (A i B), c)351 - 500 gram gabaryt (A i B), d)501 - 1000 gram gabaryt (A i B), e)1001 - 2000 gram gabaryt (A i B), Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako maksimum w gabarycie A. Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm. 2)paczki o wagach: a)do 1 kg gabaryt (A i B), b)ponad 1 - 2 kg gabaryt (A i B), c)ponad 2 - 5 kg gabaryt (A i B), d)ponad 5 - 10 kg gabaryt (A i B), Gabaryt A to paczki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. Gabaryt B to paczki o wymiarach: Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako maksimum w gabarycie A. Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 4. Odbiór przesyłek dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego codziennie w dni robocze ( poniedziałek - piątek ) w godzinach od 1445 -1515 z Biura Podawczego - pok. Nr 10 znajdującego się na parterze w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. 5.Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami. 6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i/lub priorytetowych - ekspresowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych i paczek. (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego w/w oznaczenia ). 7.Znaczek opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonana wg. wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. 8. Druki potwierdzenia odbioru przesyłki będą zapewnione przez Zamawiającego wg wzorów obowiązujących w sądownictwie. 9.Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usług zawiera załącznik Nr 5. 10.Podane w zestawieniu szacunkowe ilości przesyłek sporządzone zostały w oparciu o dane z roku ubiegłego i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy. 11.Nie wyszczególnione w zał. Nr 5 rodzaje przesyłek oraz zwroty do Zamawiającego przesyłek rejestrowanych niedoręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem u wyłonionego Wykonawcy, który on go dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 12.Rozliczenia między Stronami z tytułu realizacji przedmiotu umowy dokonywane będą z dołu tj. w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek, z zastrzeżeniem, iż obliczenia dokonuje się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Okresem rozliczeniowym opłaty z dołu będzie okres miesiąca kalendarzowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a)posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity z 2008r. Dz.U. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia lub złożą oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia; 2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ - oryginał oświadczenia; 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3)Aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity z 2008r. Dz.U. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia. - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu przedstawiciel(a)i Wykonawcy (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.Dokument, o którym mowa w pkt. 6 winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2 i 3. 9.Dokumenty muszą dotyczyć Wykonawcy, a nie jego oddziałów czy przedstawicielstw..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16, bud. C, pok. Nr 14 - I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16, bud. C, pok. Nr 14 - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  1. SIWZ język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 171 KB
  2. Załącznik Nr 1 - wzór oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 30 KB
  3. Załącznik Nr 2 - oświadczenie w sprawie spełniania warunków język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 24 KB
  4. Załącznik Nr 3 - wzór umowy język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 97 KB
  5. Załącznik Nr 4 - Formularz cenowy język polski (2012-05-11 17:50) - (xls) - 43 KB
  6. Załącznik Nr 5 - Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek język polski (2012-05-11 17:50) - (xls) - 40 KB
  7. Zawiadomienie o wyborze oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (pdf) - 240 KB
Wytwarzający informację: dnia: 2009-11-26 13:37
Upublicznienie: Sebastian Krupiński dnia: 2009-11-26 13:43:53
Przejście do archiwum: dnia: 2010-05-19 10:40:06

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności