Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

DSO-226/20/08 - Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw i instalacja UPS i sprzętu informatycznego do Sądów Okręgu Łomżyńskiego

Łomża: Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckem oraz dostawa i instalacja UPS i sprzętu informatycznego do Sądów Okręgu Łomżyńskiego
Numer ogłoszenia: 217637 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax. 086 2166281 w. 110.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckem oraz dostawa i instalacja UPS i sprzętu informatycznego do Sądów Okręgu Łomżyńskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem - szczegółowy opis dostawy został określony w załączniku Nr 5 do SIWZ i w rozdziale IV SIWZ . 2.Dostawa i instalacja UPS-a centralnego i sprzętu informatycznego do Sądów Okręgu Łomżyńskiego - szczegółowy opis dostawy został określony w załączniku nr 4 do SIWZ Zamówienie zostało podzielone na dwie częśći. Szczegółowy opis każdej częśći zamówienia zawarty jest w załączniku I do ogłoszenia - Informacje dotyczące ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.48.73.20-8, 30.23.20.00-4, 31.21.33.00-5, 48.21.80.00-9, 30.21.33.00-8, 30.23.74.60-1, 30.23.47.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium na II część zamówienia w wysokości 3000zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3. Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane dla I części dostawy: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki art. 22 ust 1 pkt 3 tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z którego będzie wynikać, że Wykonawca dostarczył i wdrożył w co najmniej 3-ch sądach System Wspomagania Organizacji Rozpraw wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że dostawa i usługa zostały wykonane należycie. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 5.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 6.Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2a osobno dla każdego z Wykonawców. II.Dokumenty wymagane dla II części dostawy: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)Opisu technologii synchronizacji napięć wyjściowych jednostek równoległych stosowanych zasilaczy w UPS. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub przez niego potwierdzony, b)Opisu sposobu zarządzania pracą baterii, w którym muszą znaleźć się informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony. c)Deklaracji producenta UPS o zgodności produktu z następującymi normami: EN 62040-1-1:2003, EN 62040 -2, d)Certyfikatu ISO9001:2000 lub dokumentu równoważnego dla producenta oferowanych zestawów komputerów i komputera przenośnego , e)Certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego dla producenta komputera przenośnego i zestawu komputerowego f)Deklaracji zgodności CE dla zestawów komputerowych i komputera przenośnego, g)Wydruki z wyniku testów 3Dmark06 dla oferowanych kart graficznych, h)Oświadczeń producentów zestawów komputerowych o spełnieniu głośności wg normy ISO9296 , 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 5.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 6.Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2a osobno dla każdego z Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży , 18-400 Łomża, ul. Dworna 16, bud. C , I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sądzie Okręgowym w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój sekcji gospodarczej ( I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sadzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I zamówienia obejmuje: a)Dostawę i wdrożenie Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44. W sądzie są 4 sale rozpraw z zainstalowanym terminalem graficznym Maxto IW19 przy każdej z nich oraz zbiorczy terminal graficznym Maxto PI42. Szczegółowy opis dostawy został określony w załączniku 5 do SIWZ. b)szkolenie użytkowników Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem, c)szkolenie administratorów Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem, d)dostawę dokumentacji systemowej Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw wraz z podręcznikami szkoleniowymi w wersji papierowej i elektronicznej do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.48.73.20-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i instalacja UPS-a oraz sprzetu informatycznego do Sadów Okręgu Łomżyńskiego.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Część II zamówienia obejmuje: a)demontaż istniejącego UPS -a IMV LAN PRO 6-11 b)dostawę do Sądu Rejonowego w Zambrowie i montaż UPS-a z dostosowaniem instalacji elektrycznej do potrzeb i wymogów oferowanego urządzenia c)budowa rozdzielnicy bypass-u zewnętrznego UPS-a d)dostawę i montaż szafy o wysokości 42U, głębokości 1000mm do Sądu Rejonowego w Zambrowie e) dostawę licencji na oprogramowanie dostarczane wraz z UPS wystawioną na Sąd Rejonowy w Zambrowie, Al. Wojska Polskiego 56 f)zestawu komputerowego typ I - 3 szt. do Sądu Okręgowego w Łomży g)dostawę licencji na oprogramowanie dostarczane wraz z zestawami komputerowymi typ I wystawionych na Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16 h)zestawu komputerowego typ II - 8 szt., w tym : - 2szt. do Sądu Rejonowego w Łomży, - 2 szt. do Sądu Rejonowego w Zambrowie, - 4 szt. do Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, i)dostawę licencji na oprogramowanie dostarczane wraz z zestawami komputerowymi typ II wystawionych odpowiednio na Sąd Rejonowy w Łomży , ul. Polowa 1, na Sąd Rejonowy w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56, Sąd Rejonowy w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44; j)dostawę klawiatury PS/2 z wbudowanym keyloggerem do Sądu Okręgowego w Łomży - 5szt. k) dostawę taśm do streamera DAT-7236/72GB do Sądu Okręgowego w Łomży - 30 szt. l)Dostawę oprogramowania SecureDoc Disk Encryption do Sądu Okręgowego w Łomży - 13 szt, ł)dostawę licencji na oprogramowanie SecureDoc Disk Encryption wystawionych na Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16 m) dostawę wszystkich instrukcji obsługi w języku polskim lub literatury opisującej konfiguracje i zasady działania urządzeń. Oferowany sprzęt musi być nowy, nie używany, wyprodukowany w 2008r..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 31.21.33.00-5, 48.21.80.00-9, 30.21.33.00-8, 30.23.74.60-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.



Załączniki

  1. SIWZ język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 146 KB
  2. Załącznik Nr 1 - Wzór oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 36 KB
  3. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie w sprawie spełniania warunków język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 30 KB
  4. Załącznik Nr 3a - Wzór umowy - I część zamówienia język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 50 KB
  5. Załącznik Nr 3b - Wzór umowy - II część zamówienia język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 67 KB
  6. Załącznik Nr 4 - Specyfikacja techniczna - sprzęt język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 196 KB
  7. Załącznik Nr 5 - Specyfikacja techniczna - oprogramowanie SWOR język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 97 KB
  8. Załącznik nr 6 - Formularz cenowy język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 34 KB
  9. Załącznik Nr 7 - Wykaz dostaw oprogramowania SWOR język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 28 KB
  10. Pytania i odowiedzi z dnia 16 września 2008 r. język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 27 KB
  11. Pytania i odpowiedzi z dnia 19 września 2008 r. język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 25 KB
  12. Informacja o wyborze oferty na I część postępowania język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 29 KB
  13. Informacja o wyborze oferty na II część postępowania język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 28 KB
Wytwarzający informację: dnia: 2008-09-15 12:16
Upublicznienie: Janusz Brzóska dnia: 2008-09-15 12:18:38
Przejście do archiwum: dnia: 2008-10-23 12:40:54

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności