Wiadomość archiwalna
Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Okręgowego w Łomży
Numer ogłoszenia: 167759 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax 086 2166281 w. 110.
• adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Okręgowego w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16, Dwornej 16C i przy ul. Wojska Polskiego 2 oraz na terenach posesji przy w/w budynkach .
Zakres prac porządkowych:
1.W budynkach Sądu Okręgowego :
1)Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, paneli , terakoty,
2)Odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin podłogowych, bieżące usuwanie plam z wykładzin,
3)Zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych,
4)Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad ,
5)Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury,
6)Systematyczne ścieranie kurzu z mebli , przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach,
7)Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki,
8)Okresowe mycie stolarki okiennej,
9)Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych,
10)Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych,
11)Okresowe sprzątanie pomieszczeń w piwnicach dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym, z wyjątkiem pokoi socjalnych w budynku na ul. Wojska Polskiego 2 , które mają być sprzątane codziennie,
12)Codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach.
13)Mycie naczyń w sekretariacie Prezesa, pokojach sędziów wymienionych w załączniku nr 4 i w pokoju socjalnym - bud. C ( talerzyki , kubki , szklanki )
14) Sprzątanie balkonów w bud. głównym sądu przy ul. Dwornej 16
2.Na posesjach Sądu Okręgowego i przyległych chodnikach :
1)Zamiatanie chodników od strony ulic od strony ulicy Dwornej i Wojska Polskiego,
2)Zamiatanie parkingów wewnętrznych oraz dojazdów,
3)Zbieranie śmieci w obrębie działek,
4) Opróżnianie koszy na śmieci,
5) Odśnieżanie podwórek, parkingów, terenu przed budynkiem C i wjazdów na posesje oraz przyległych chodników od strony ulicy Dwornej i Wojska Polskiego,
6)Posypywanie piaskiem chodników i parkingów,
7)Utrzymanie czystości w pomieszczeniu, w którym znajdują się pojemniki na nieczystości stałe,
3. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania:
a)własnym sprzętem,
b)zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci,
c)przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem,
4.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
5.Wszystkie czynności porządkowe w budynkach należy wykonywać codziennie od godz. 1400 do efektywnego ich zakończenia, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy.
6.W okresie jesienno-zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca dodatkowe sprzątanie klatki schodowej i korytarzy w budynku głównym Sądu w czasie godzin pracy, które obejmuje:
a)usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, nanoszonego przez interesantów,
b)wycieranie wody z posadzek,
c)sprzątanie wycieraczek,
d) dbanie o czystość oraz bieżące zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek
7.Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu domestos, ajax, cif, cilit, pronto.
8.Zakres usług obejmuje dostarczanie i uzupełnianie:
a)środków zapachowych do toalet ( odświeżaczy w sprayu, kostek zapachowych),
b)papieru toaletowego - dwuwarstwowego białego, wielkością dostosowanego do pojemników,
c)ręczników papierowych - składanych,
d)mydła w płynie,
e)piasku i soli
Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp... ). Substancje i preaparaty muszą być antyalergiczne.
Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych.
Powierzchnia użytkowa budynków objętych sprzataniem: 2805,46m2
Powierzchnia posesji i chodników objetych sprzątaniem: 1496,34m2
Szczegółowy wykaz powierzchni w podziale na poszczególne budynki zawiera załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji.
Częstotliwość prac objętych zamówieniem określa załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.75.00.00-1, 74.72.20.00-6, 90.21.00.00-2, 90.21.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści:
1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a)wykonali ( wykonują ) w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną, trwającą 12 miesięcy w ramach jednej umowy, usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000m2.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek.
3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek.
4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A.
2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
3.Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:
1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia;
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
3)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000m2 każda usługa wykonana ( wykonywana ) w ramach jednej umowy, z podaniem ich powierzchni oraz daty i miejsca wykonania, z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - oryginał wykazu sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 7 i kopie referencji potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
4)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł, tj. kwotę odszkodowania jaką gwarantuje ubezpieczyciel - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także potwierdzenie opłacenia składki.
2.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy.
3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
4.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
5. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 1 i 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdz. VIII A pkt 2 i 3 SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć wspólne dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 3 i 4.
Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż polski bez stosownego tłumaczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 , bud. C - pokój sekcji gospodarczej ( I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 , bud. C - pokój sekcji gospodarczej ( I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wytwarzający informację:
dnia: 2008-07-22 13:59
Upublicznienie: Janusz Brzóska
dnia: 2008-07-22 14:17:32
Przejście do archiwum:
dnia: 2008-10-23 12:41:04