Wiadomość archiwalna
Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Wykonanie robót remontowych w budynku głównym Sądu Okręgowego w Łomży
Numer ogłoszenia: 101797 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax 086 2166281 w. 110.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku głównym Sądu Okręgowego w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont w następujących pomieszczeniach Sądu Okręgowego : klatka schodowa główna, korytarz parteru, I i II piętra, pokoje biurowe Nr 21, 21/2, 23, 42.
W zakres prac wchodzi:
1.Naprawa tynków, malowanie ścian i sufitów - pow. 524,19m2
2.Wykonanie sufitów podwieszanych na korytarzach parteru i II piętra-pow. 83,21m2
3.Remont instalacji elektrycznej oświetleniowej na korytarzach.
4.Remont powierzchni ścian z tynkiem mozaikowym - pow.130,16m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści:
1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .
3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A.
2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
3.Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej ( konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które w tym przypadku są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).
4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 2 tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
a/.Dokumentów stwierdzających, że osoby przewidziane do kierowania robotami posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz oświadczenie, że osoba która będzie kierowała robotami odbyła co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz oświadczenie osoby kierującej pracami o odbyciu 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych - oryginał oświadczenia.
5.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie.
6.Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1, 2a, osobno dla każdego z Wykonawców.
7.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, Wykonawca wskaże w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy.
8.Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty:
a) Kosztorysy w formie uproszczonej sporządzone na podstawie dokumentacji na roboty remontowe, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów załączonych przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 , bud. C , pokój sekcji gospodarczej ( I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16, bud. C pokój sekcji gospodarczej ( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wytwarzający informację:
dnia: 2008-05-15 13:15
Upublicznienie: Sebastian Krupiński
dnia: 2008-05-15 13:16:44
Przejście do archiwum:
dnia: 2008-07-16 14:14:27