Wiadomość archiwalna
Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Ogłoszenie o zamówieniu
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian piwnic w budynku głównym Sądu Okręgowego w Łomży
Numer ogłoszenia: 129661 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax 086 2166281 w. 110.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian piwnic w budynku głównym Sądu Okręgowego w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont w następujących pomieszczeniach piwnic oznaczonych w dokumentacji projektowej numerami: 01/7; 01/8; 01/9; 01/10; 01/11, 01/12, 01/13; 01/14; 01/14a; 01/15; 01/21 i częściowo w pomieszczeniu Nr 01/20 (korytarz). W zakres prac wchodzi: 1.Skucie tynków ze ścian fundamentowych z wywiezieniem gruzu w ilości - 344m2 2. Wykonanie poziomej izolacji murów fundamentowych metodą ciśnieniową jako przepony ciągłej preparatem AQUAFIN - F w ilości - 297,03 mb. 3.Wykonanie izolacji pionowej murów fundamentowych metodą ciśnieniową jako przepony ciągłej preparatem AQUAFIN - F w ilości - 60mb. 4.Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych zewnętrznych zaprawą uszczelniającą AQUAFIN - 2K w ilości 178,24m2. 5.Wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach z zaprawy THERMOPAL - GP 11 i THERMOPAL - SR 22 w ilości 308,02m2 6.Wykonanie szpachlowania tynków z zastosowaniem szpachli THERMOPAL - FS33 w ilości 446.61m2 7. Wykonanie malowania ścian i sufitów farbami krzemianowymi TAGOSIL-Profi w ilości 446,61m2 8. Wykonanie drobnych robót uzupełniających.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 8000zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej ( konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które w tym przypadku są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b/aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby o niekaralności podmiotu gospodarczego, osoby fizycznej lub urzędujących członków władz osoby prawnej lub spółki w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c/aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, że w stosunku do podmiotu zbiorowego ( Ustawa o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary z dnia 28 października 2002r. - Dz. U. Nr 197, poz. 1661) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 2 tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a/.Dokumentów stwierdzających, że osoby przewidziane do kierowania robotami posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz oświadczenie, że osoba która będzie kierowała robotami odbyła co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń oraz oświadczenie osoby kierującej pracami. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 3 tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a/Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b/Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł, tj. kwotę odszkodowania jaka gwarantuje ubezpieczyciel - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a), 2b), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 i 2c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty , o których mowa w pkt 5 i 6 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż polski bez stosownego tłumaczenia. 7.Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej prócz informacji, o której mowa w pkt 2 b) wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego (dotyczącą podmiotów zbiorowych),o której mowa w pkt 2 c), wystawioną na spółkę 8.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 9.Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1, 2a, 2b i ewentualnie 2c osobno dla każdego z Wykonawców. 10.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, Wykonawca wskaże w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 11.Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty: a) Kosztorys w formie uproszczonej sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów załączonych przez Zamawiającego. b)Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć do oferty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży , 18-400 ŁOmża, ul. Dworna 16 , bud. C pokój sekcji gospodarczej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój sekcji gospodarczej ( I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.09.2007.
Wytwarzający informację:
dnia: 2007-07-31 11:42
Upublicznienie: Janusz Brzóska
dnia: 2007-07-31 12:07:44
Przejście do archiwum:
dnia: 2007-11-08 13:18:09