Wiadomość archiwalna
Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Dostawa sprzętu informatycznego do Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Łomży
UWAGA
Ogłoszenia zamieszczone na portalu Urzędu Zamówień Publicznych o numerach:
- 101333-2007 z dnia 14.06.2007 r.
- 101161-2007 z dnia 14.06.2007 r.
dotyczą tego samego zamówienia.
przy składaniu ofert proszę powoływać się na numer : 101333-2007 z dnia 14.06.2007 r.
Dostawa sprzętu informatycznego do Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Łomży
Numer ogłoszenia: 101333 - 2007;
data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax 086 2166281 w. 110.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego do Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z zainstalowaniem. Wykaz dostawy: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - szt. 3; 2. Komputer przenośny z oprogramowaniem - szt. 10; 3.Drukarka laserowa monochromatyczna - typ III - szt. 2; 4.Drukarka laserowa monochromatyczna - typ II - szt. 7; 5.Drukarka laserowa kolorowa - szt. 3; 6.Drukarka laserowa monochromatyczna - typ I - szt. 3; 7.Pamięć RAM 512 MB - szt. 33; 8. Moduł serwisowy do urządzenia Cisco ASA5510 - szt. 1; 9.Oprogramowanie WinRar - szt. 25; 10.Acrobat 8 Profesional PL. - szt 1; 11.Czytnik kart magnetycznych - szt. 30; 12.Wizualizer - szt. 1; 13.Lex ver.SIP - szt. 9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.32.31-9, 30.21.71.00-4, 32.42.00.00-3, 30.24.82.00-1, 30.21.62.00-8, 30.19.12.00-6, 30.24.41.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3 000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści 1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej ( konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które w tym przypadku są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b/aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby o niekaralności podmiotu gospodarczego, osoby fizycznej lub urzędujących członków władz osoby prawnej lub spółki w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c/aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, że w stosunku do podmiotu zbiorowego ( Ustawa o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary z dnia 28 października 2002r. - Dz. U. Nr 197, poz. 1661) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a), 2b), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 2c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty , o których mowa w pkt 3 i 4 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż polski bez stosownego tłumaczenia. 5.Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej prócz informacji, o której mowa w pkt 2 b) wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego (dotyczącą podmiotów zbiorowych),o której mowa w pkt 2 c), wystawioną na spółkę 6.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie. 7.Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1, 2a, 2b i ewentualnie 2c osobno dla każdego z Wykonawców. 8.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wówczas Wykonawca wskaże w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. Podwykonawca nie może złożyć oferty odrębnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 , bud. C, pokój sekcji gospodarczej - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wytwarzający informację:
dnia: 2007-06-14 12:13
Upublicznienie: Janusz Brzóska
dnia: 2007-06-15 08:10:15
Ostatnia edycja:
dnia: 2007-06-15 08:46:44
Przejście do archiwum:
dnia: 2007-07-31 11:42:09