Sąd Rejonowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

ZP – 352 – 4/13 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży

Łomża: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2150929, faks 086 2150960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz terenów posesji w następujących budynkach Sądu Rejonowego w Łomży: budynek przy ul. Polowej 1 w Łomży, budynek przy ul. Wojska Polskiego 32 w Kolnie, budynek przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie, budynek przy ul. Mickiewicza 10C w Grajewie. Zakres prac porządkowych: -w poszczególnych budynkach Sądu Rejonowego: Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych , w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli i terakoty, Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie, Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach, Mycie biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu, Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych, Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych, Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad oraz okresowa konserwacja schodów zewnętrznych, Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną, Okresowa konserwacja parkietów, podłóg PCV i terakoty, Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatkach schodowych, Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie, Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki, Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania, Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki itp.) Zdejmowanie i zakładanie firan, Codzienne mycie naczyń w pokojach wskazanych w Zał. Nr 9 do SIWZ, W okresie jesienno-zimowym bieżące sprzątanie klatki schodowej i korytarzy, które obejmuje usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, wycieranie wody z posadzek, sprzątanie wycieraczek, dbanie o czystość oraz bieżące zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek, Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza, Zamiatanie i zmywanie posadzki na tarasach i balkonach, - na posesji Sądu Rejonowego w Łomży przy ul Polowej 1 i przyległych do posesji chodnikach Zamiatanie parkingu, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję, Odśnieżanie i posypywanie piaskiem i solą parkingów, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję, Koszenie trawy i grabienie liści na posesji Sądu. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: własnym sprzętem, przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci. wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku, - w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży od godz. 15.30 do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 21.00 przez minimum trzy osoby, - w budynku przy ul. Wojska Polskiego 32 w Kolnie od godz. 12.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 16.00 przez minimum jedną osobę, - w budynku przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie od godz. 14.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 1800 przez minimum dwie osoby, - w budynku przy ul. Mickiewicza 10C w Grajewie w poniedziałki od godz. 15.30, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 13.30, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 15.30 przez minimum jedną osobę, za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu. stały dyżur w godzinach 7.30- 15.30 w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży winna pełnić minimum jedna osoba sprzątająca w celu sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego, w okresie jesienno-zimowym tj. od 01 listopada do 31 marca dodatkowe sprzątanie klatki schodowej i korytarzy w budynkach przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie, które obejmuje usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, wycieranie wody z posadzek, sprzątanie wycieraczek, dbanie o czystość posadzek, wszystkie czynności związane z odśnieżaniem posesji i chodników winny być wykonywane w dni robocze, przy czym w przypadku opadów śniegu, odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i solą należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników przy budynku od strony ulic oraz parkingu i dojazdu na posesję powinno odbywać się na bieżąco i winno być zakończone do godz. 7.00, oraz w przypadku opadów śniegu na bieżąco w ciągu dnia, czynności porządkowe wykonywane okresowo mogą być przeprowadzane również w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi w ramach tej samej powierzchni z ulicy Kolejowej 1 na ul. Mickiewicza 3. Powierzchnia użytkowa budynków objętych sprzątaniem: 6.375,62m2 Powierzchnia posesji i chodników objętych sprzątaniem: 8.296,00m2 Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.) Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych. Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania, w podziale na poszczególne budynki zawiera Załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2000m2, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000zł, jak też zapewnienie jej kontynuacji na cały okres obowiązywania umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2000m2, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, pok. nr 126.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, pok. nr 126.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                        

Dyrektor

 Sądu Rejonowego w Łomży

 Iwona Ciborowska

                                                                                                                         

Załączniki

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia język polski (2013-10-17 14:55) - (doc) - 151 KB
  2. Załącznik nr 1 - Formularz oferty język polski (2013-10-17 14:55) - (doc) - 33 KB
  3. Załącznik nr 2 - Formularz cenowy język polski (2013-10-17 14:56) - (xls) - 42 KB
  4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu język polski (2013-10-17 14:57) - (doc) - 29 KB
  5. Załącznik nr 4 - Oświadczeniue o braku podstaw do wykluczenia język polski (2013-10-17 14:58) - (doc) - 27 KB
  6. Załącznik nr 5 - Oświaczenie o przynależności do grupy kapitałowej język polski (2013-10-17 14:58) - (doc) - 38 KB
  7. Załącznik nr 6 - Wzór umowy język polski (2013-10-17 14:58) - (doc) - 71 KB
  8. Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych usług język polski (2013-10-17 14:59) - (doc) - 32 KB
  9. Załącznik nr 8 - Wykaz pomieszczeń do sprzątania język polski (2013-10-17 14:59) - (xls) - 107 KB
  10. Załącznik nr 9 - Częstotliwość wykonywania prac język polski (2013-10-17 15:00) - (xls) - 45 KB
  11. Załącznik nr 10 - Oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia język polski (2013-10-17 15:00) - (doc) - 24 KB
  12. Pytania i odpowiedzi z dnia 2013.10.22 język polski (2013-10-22 10:44) - (pdf) - 325 KB
  13. Informacja o wyborze oferty język polski (2013-11-04 13:14) - (pdf) - 838 KB
Podmiot udostępniający: Sąd Rejonowy w Łomży
Wytwarzający informację: Grażyna Śmiarowska dnia: 2013-10-17 14:50
Upublicznienie: Janusz Brzóska dnia: 2013-10-17 15:01:07
Ostatnia edycja: Janusz Brzóska dnia: 2013-10-17 15:02:18
Przejście do archiwum: Janusz Brzóska dnia: 2013-11-22 09:20:29

Sąd Rejonowy w Łomży
ul. Polowa 1, 18-400 Łomża
tel: 86 215 09 15, 86 215 09 22
e-mail: sr@lomza.sr.gov.pl
NIP: 718-12-14-960
Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności