Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Łomża: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2150929, faks 086 2150960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz terenów posesji w następujących budynkach Sądu Rejonowego w Łomży: budynek przy ul. Polowej 1 w Łomży, budynek przy ul. Wojska Polskiego 32 w Kolnie, budynek przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie, budynek przy ul. Mickiewicza 10C w Grajewie. Zakres prac porządkowych: -w poszczególnych budynkach Sądu Rejonowego: Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych , w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli i terakoty, Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie, Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach, Mycie biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu, Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych, Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych, Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad oraz okresowa konserwacja schodów zewnętrznych, Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną, Okresowa konserwacja parkietów, podłóg PCV i terakoty, Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatkach schodowych, Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie, Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki, Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania, Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki itp.) Zdejmowanie i zakładanie firan, Codzienne mycie naczyń w pokojach wskazanych w Zał. Nr 9 do SIWZ, W okresie jesienno-zimowym bieżące sprzątanie klatki schodowej i korytarzy, które obejmuje usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, wycieranie wody z posadzek, sprzątanie wycieraczek, dbanie o czystość oraz bieżące zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek, Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza, Zamiatanie i zmywanie posadzki na tarasach i balkonach, - na posesji Sądu Rejonowego w Łomży przy ul Polowej 1 i przyległych do posesji chodnikach Zamiatanie parkingu, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję, Odśnieżanie i posypywanie piaskiem i solą parkingów, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję, Koszenie trawy i grabienie liści na posesji Sądu. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: własnym sprzętem, przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci. wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku, - w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży od godz. 15.30 do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 21.00 przez minimum trzy osoby, - w budynku przy ul. Wojska Polskiego 32 w Kolnie od godz. 12.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 16.00 przez minimum jedną osobę, - w budynku przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie od godz. 14.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 1800 przez minimum dwie osoby, - w budynku przy ul. Mickiewicza 10C w Grajewie w poniedziałki od godz. 15.30, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 13.30, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 15.30 przez minimum jedną osobę, za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu. stały dyżur w godzinach 7.30- 15.30 w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży winna pełnić minimum jedna osoba sprzątająca w celu sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego, w okresie jesienno-zimowym tj. od 01 listopada do 31 marca dodatkowe sprzątanie klatki schodowej i korytarzy w budynkach przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie, które obejmuje usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, wycieranie wody z posadzek, sprzątanie wycieraczek, dbanie o czystość posadzek, wszystkie czynności związane z odśnieżaniem posesji i chodników winny być wykonywane w dni robocze, przy czym w przypadku opadów śniegu, odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i solą należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników przy budynku od strony ulic oraz parkingu i dojazdu na posesję powinno odbywać się na bieżąco i winno być zakończone do godz. 7.00, oraz w przypadku opadów śniegu na bieżąco w ciągu dnia, czynności porządkowe wykonywane okresowo mogą być przeprowadzane również w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi w ramach tej samej powierzchni z ulicy Kolejowej 1 na ul. Mickiewicza 3. Powierzchnia użytkowa budynków objętych sprzątaniem: 6.375,62m2 Powierzchnia posesji i chodników objętych sprzątaniem: 8.296,00m2 Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.) Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych. Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania, w podziale na poszczególne budynki zawiera Załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, pok. nr 126.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, pok. nr 126.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor
Sądu Rejonowego w Łomży
Iwona Ciborowska