Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Łomża: Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
Numer ogłoszenia: 241157 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łomży , ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2150929, faks 086 2150960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Łomży (całodobowa osobowa w systemie zmianowym). Monitorowanie systemu alarmowego o włamaniu i p.poż w budynkach Sądu Rejonowego w Łomży. Szczegółowy opis zamówienia: Budynek Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1. 1.ochrona fizyczna w godz. 7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku - jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony w centrum dowodzenia (stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu Rejonowego w Łomży i Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie), 2.ochrona fizyczna w godz. 7.30 - 15.00 od wtorku do piątku , 7.30 - 18.00 w poniedziałki- jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu i aparacie do prześwietlania bagażu, 3.ochrona fizyczna w godz. 15.30 - 7.30 od poniedziałku do piątku oraz całodobowo we wszystkie dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta - jeden (1) nielicencjonowany pracownik ochrony, 4.wsparcie ochrony stacjonarnej grupą interwencyjną, w razie potrzeby, 5.monitoring systemu alarmowego, zagrożeń pożaru, włamania i napadu na niezależnym torze transmisji z interwencją grupy interwencyjnej, 6.w godzinach 8.00 - 15.30 od poniedziałku do piątku w miesiącach od września do kwietnia (8 miesięcy w roku) jeden (1) pracownik do obsługi szatni. Budynek Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32. 1.ochrona fizyczna w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu w Kolnie z możliwością zmiany miejsca świadczenia usługi na Łomżę. 2.wsparcie ochrony stacjonarnej grupą interwencyjną, w razie potrzeby, 3.monitoring systemu alarmowego, zagrożeń pożaru, włamania i napadu na niezależnym torze transmisji z interwencją grupy interwencyjnej, 4.w godz. 7.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku jeden (1) pracownik obsługi do otwierania/zamykania budynku oraz wykonywania prac porządkowych w budynku oraz wokół budynku, posiadający świadectwo kwalifikacyjne (E)uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracownika obsługi w zakresie posiadania świadectwa kwalifikacyjnego (E) uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. Usługę sprzątania, odśnieżania i koszenia Wykonawca wykonuje przy użyciu urządzeń i środków czyszczących zapewnionych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzania osób wskazanych do wykonywania usług w ramach umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania grafików dyżurów w systemie miesięcznym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wynagrodzenie określone w umowie może ulec zmianie, w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej odrębnymi przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, pokój nr 126.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, pokój nr 126.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie