Wiadomość archiwalna
Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
ZP-352-1/11 - Dostawa sprzętu informatycznego do Sądu Rejonowego w Łomży
Nr ogłoszenia 222769-2011; data zamieszczenia: 19 sierpnia 2011 roku
Ogłoszenie o zamówieniu – dostawy
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Sekcja I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1.Nazwa i adres:
Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie,
tel. 86 215-09-29, fax. 86 215-09-60,
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
Sekcja II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1. Określenie przedmiotu zamówienia
II. 1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego do Sądu Rejonowego w Łomży
II. 1.2. Rodzaj zamówienia: Dostawy
II. 1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Sądu Rejonowego w Łomży:
a) Zestawów komputerowych – szt. 42,
b) Komputerów przenośnych – szt. 4,
c) Dysków sieciowych typ I – szt. 2,
d) Dysków sieciowych typ II – szt. 1,
e) Drukarek laserowych monochromatycznych – szt. 18,
f) Dysków przenośnych – szt. 4,
g) UPS-a – szt. 1,
h) Dysków do serwera – szt. 3.
Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Ponieważ Zamawiający jest dysponentem budżetowym trzeciego stopnia i nie posiada kompetencji w zakresie dokonywania zakupów inwestycyjnych każde urządzenie objęte przedmiotem zamówienia nie może stanowić składnika majątkowego podlegającego amortyzacji w myśl art. 16d ust. 1 Ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 74, poz. 397 z późn. zm.) Zamawiającemu nie przysługuje zwrot podatku w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług.
Wymagania dla wszystkich elementów zamówienia :
a) Oferowany sprzęt musi być nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2011r.
b) Wraz ze sprzętem Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim lub literaturę opisującą konfigurację i zasadę działania urządzenia.
c) Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta poświadczający datę produkcji sprzętu.
Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „ lub równoważne”.
II. 1.4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II. 1.5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
• 30200000-1 – urządzenia komputerowe
• 30232110-8 – drukarki laserowe
• 30233000-1 – urządzenia do przechowywania i odczytu danych
II. 1.6 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II. 1.7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II. 2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
Sekcja III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
III. 1.WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III. 2. ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III. 3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
III. 3.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
III. 3.2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu elektronicznego o wartości brutto co najmniej 100.000zł każda dostawa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III. 3.3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
III. 3.4). Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
III. 3.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
III. 4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
III. 4.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III. 4.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
• zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
• inne dokumenty:
a) certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny dla producenta oferowanych komputerów,
b) certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 (do oferty należy dołączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL,
c) deklarację zgodności CE dla komputerów,
d) oświadczenie producenta komputera potwierdzające, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 26 dB,
e) certyfikat ISO 9001:2000 lub dokument równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta oferowanych komputerów,
f) oświadczenie Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta,
g) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku awarii sprzętu dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,
h) zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający TCO 03 oraz certyfikat Energy Star 5.0,
i) oświadczenie producenta komputera przenośnego, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 24 dB,
III. 7. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
Sekcja IV: PROCEDURA
IV. 1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV. 2. KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2.1. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV. 2.2. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV. 3. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV. 4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 4.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łomży ul. Polowa 1, pokój nr 126
IV. 4.4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011r., godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łomży ul. Polowa 1, pokój nr 126
IV. 4.5. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy,
IV. 4.17. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W zastępstwie
Kierownika Finansowego
Sądu Rejonowego w Łomży
Grażyna Śmiarowska
Wytwarzający informację:
dnia: 2011-08-19 09:06
Upublicznienie: Janusz Brzóska
dnia: 2011-08-19 09:12:44
Przejście do archiwum:
dnia: 2011-09-12 09:38:25