Wiadomość archiwalna
Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
ZP-352-1/10 - Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży
Nr ogłoszenia 109410-2010; data zamieszczenia: 19 kwietnia 2010 roku
Ogłoszenie o zamówieniu – usługi
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Sekcja I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1.Nazwa i adres:
Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie,
tel. 86 215-09-29, fax. 86 215-09-60,
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
Sekcja II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1. Określenie przedmiotu zamówienia
II. 1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży
II. 1.2. Rodzaj zamówienia: Usługi
II. 1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
• Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Łomży (całodobowa osobowa w systemie zmianowym).
• Monitorowanie systemu alarmowego o włamaniu i p.poż w budynkach Sądu Rejonowego w Łomży
• Konserwacja systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego w Łomży
Szczegółowy opis zamówienia:
Budynek Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1
1. ochrona fizyczna w godz. 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku - jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony w centrum dowodzenia ( stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu Rejonowego w Łomży i Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie),
2. ochrona fizyczna w godz. 7:30 – 15:00 od wtorku do piątku , 7:30 – 18:00 w poniedziałki- jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu i aparacie do prześwietlania bagażu
3. ochrona fizyczna w godz. 15:30 – 7:30 od poniedziałku do piątku oraz całodobowo we wszystkie dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta – jeden (1) nielicencjonowany pracownik ochrony,
4. w godzinach 8.00 – 15.30 od poniedziałku do piątku w miesiącach od września do kwietnia (8 miesięcy w roku) jeden (1) pracownik do obsługi szatni.
5. monitoring systemu alarmowego, zagrożeń pożaru, włamania i napadu na niezależnym torze transmisji.
6. konserwacja systemu alarmowego.
Budynek Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32
1. ochrona fizyczna w godz. 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu w Kolnie z możliwością zmiany miejsca świadczenia usługi na Łomżę.
2. monitoring systemu alarmowego, zagrożeń pożaru, włamania i napadu na niezależnym torze transmisji.
3. konserwacja systemu alarmowego.
4. w godz. 7.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku jeden (1) pracownik obsługi do otwierania/zamykania budynku oraz wykonywania prac porządkowych w budynku oraz wokół budynku, posiadający świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.
Wykonawca zapewni przeszkolenie pracownika obsługi w zakresie posiadania świadectwa kwalifikacyjnego „E” uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.
Usługę sprzątania, odśnieżania i koszenia Wykonawca wykonuje przy użyciu urządzeń i środków czyszczących zapewnionych przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzania osób wskazanych do wykonywania usług w ramach umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania grafików dyżurów w systemie miesięcznym.
II. 1.4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia objętego niniejszym postępowaniem Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.
II. 1.5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.71.00.00-4 – usługi ochroniarskie
50.70.00.00-2 – usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50.34.00.00-0 – usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i
optycznych
90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur
90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania
II. 1.6 Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II. 1.7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II. 2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od 01.07.2010 roku do 30.06.2012r.
Sekcja III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
III. 1.WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III. 2. ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III. 3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
III. 3.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie według formuły „spełnia” albo „nie spełnia”, w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ.
III. 3.2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie według formuły „spełnia” albo „nie spełnia”, w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ.
III. 3.3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie według formuły „spełnia” albo „nie spełnia”, w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ.
III. 3.4). Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie według formuły „spełnia” albo „nie spełnia”, w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ.
III. 3.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie według formuły „spełnia” albo „nie spełnia”, w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wymagane w SIWZ.
III. 4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
III. 4.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III. 4.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt .III. 4.2.
III. 4.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
III. 4.3.1 dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III. 4.3.2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III. 5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
Sekcja IV: PROCEDURA
IV. 1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV. 2. KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2.1. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV. 2.2. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV. 3. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV. 4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 4.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łomży ul. Polowa 1, pokój nr 126
IV. 4.2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łomży ul. Polowa 1, pokój nr 126
IV. 4.3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV. 4.4. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik Finansowy
Sądu Rejonowego w Łomży
Iwona Ciborowska
Wytwarzający informację:
dnia: 2010-04-19 09:06
Upublicznienie: Janusz Brzóska
dnia: 2010-04-19 09:12:57
Przejście do archiwum:
dnia: 2010-05-25 10:56:40