Wiadomość archiwalna
Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na ochronę osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 133 000 EURO
Nr sprawy ZP-350-2/08/U Ogłoszenie o wszczęciu postępowania Nr 315767-2008
Sekcja I: Zamawiający
1.Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie,
tel. (0-86) 215-09-29, fax. (0-86) 215-09-60, www.lomza.so.gov.pl
2. Osoby do kontaktu
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Pani Aneta Mierzejewska,
nr telefonu: (086) 215-09-54, nr telefaksu (086) 215-09-55, e-mail: sr@lomza.sr.gov.pl
Sekcja II: Przedmiot Zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia
1. Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Łomży (całodobowa osobowa w systemie zmianowym).
2. Monitorowanie systemu alarmowego o włamaniu i p.poż w budynkach Sądu: ul. Polowa1 w Łomży, oraz ul. Woj. Polskiego 32 w Kolnie.
3. Konserwacja systemu alarmowego w budynkach Sądu: ul. Polowa 1 w Łomży, oraz ul. Woj. Polskiego 32 w Kolnie.
Wspólny Słownik Zamówień:
79710000-4 – Usługi ochroniarskie
50700000-2 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50340000-0 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i
optycznych
Szczegółowy opis zamówienia:
I. Ochrona fizyczna
1. Łomża, ul. Polowa 1
- w godz. 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku - jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony w centrum dowodzenia ( stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie sądu),
- w godz. 7:30 – 15:00 od wtorku do piątku , 7:30 – 18:00 w poniedziałki – jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu i aparacie do prześwietlania bagażu,
- w godz. 15: 30 – 7:30 od poniedziałku do piątku oraz całodobowo we wszystkie dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta – jeden (1) nielicencjonowany pracownik ochrony,
- wsparcie ochrony stacjonarnej grupą interwencyjną w razie potrzeby.
2. Kolno, ul. Wojska Polskiego 32
- w godz. 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, w zależności od potrzeb, miejsca świadczenia ochrony.
II. Monitoring systemu alarmowego, zagrożeń pożaru, włamania i napadu w obiektach w Łomży i w Kolnie na dwóch niezależnych torach transmisji z interwencją grupy interwencyjnej
III. Konserwacja systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Łomży i w Kolnie – raz na kwartał.
2. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
3 .Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
4. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2009 roku do 30.06.2010 roku
5. Termin związania ofertą:
- Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni.
- Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym:
1. Wymagane wadium: nie wymagane
2. Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, odpowiadające profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - Prawo
zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: " spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
W celu spełnienia warunków wykonawcy powinni dostarczyć niżej wymienione w dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia;
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, wykaz powinien zawierać co najmniej 3 pozycje – ( załącznik nr 3 do SIWZ);
7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w ilości niezbędnej do zapewnienia sprawnej ochrony – minimum 10 osób);
8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
9. oświadczenie, o wyposażeniu pracowników ochrony w środki łączności radiowej,
10. wykaz czynności które Wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
11. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł., jak też zapewnienie jego kontynuacji na cały okres obowiązywania umowy w formie oświadczenia;
12. oświadczenie, o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sekcja IV: Procedura.
1. Tryb: przetarg nieograniczony
2. Kryteria oceny ofert:
100% - cena
Sekcja V: Informacje administracyjne.
1. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie do 27 listopada 2008r, godzina 9:00,
Sąd Rejonowy w Łomży ul. Polowa 1, pokój nr 126
2. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej – www.lomza.so.gov.pl
3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
6. W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia objętego niniejszym postępowaniem Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.
Ogłoszenie wywieszono dnia 17 listopada 2008 roku
Kierownik Finansowy
Sądu Rejonowego w Łomży
Iwona Ciborowska
Wytwarzający informację:
dnia: 2008-11-17 08:45
Upublicznienie: Janusz Brzóska
dnia: 2008-11-17 12:49:18
Przejście do archiwum:
dnia: 2008-11-30 18:22:18