Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii
Ogłoszenie nr 339201 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Łomża: Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny 32136500000, ul. ul. Polowa 1, 18400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 150 929, e-mail , faks 862 150 960.
Adres strony internetowej (URL): www.lomza.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.lomza.sr.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.lomza.sr.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w wersji papierowej
Adres:
Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży
Numer referencyjny: ZP-350-2/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, obiektów i mienia, monitorowanie zagrożeń oraz konserwacja systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby osoby zatrudnione przez Wykonawcę były zatrudnione na podstawie umowy o pracę (nie dotyczy osób wykonujących czynności związanych z konserwacją systemów alarmowych). 3. Zamawiający przewidując wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy określa: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób - Wykonawca w terminie do dnia 10 stycznia 2017r., a następnie do ostatniego dnia po zakończeniu każdego kwartału, przedstawi Zamawiającemu Oświadczenie, że osoby są zatrudnione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, na podstawie umów o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań – w przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia, o którym mowa w pkt 3a, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 2 000 złotych. c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – czynności zostały opisane w pkt 4. niniejszego rozdziału. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. a) Część I : Usługi ochrony osób, obiektów i mienia, monitorowanie zagrożeń oraz konserwacja systemów alarmowych w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1. Ochrona osób, obiektów i mienia: 1) ochrona fizyczna w godz. 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku - jeden (1) umundurowany kwalifikowany pracownik ochrony w centrum dowodzenia (stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu). 2) ochrona fizyczna w godz. 7:30 – 15:00 od wtorku do piątku, 7:30 – 18:00 w poniedziałki- jeden (1) umundurowany kwalifikowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu i aparacie do prześwietlania bagażu. 3) ochrona fizyczna w godz. 15:30 – 7:30 od poniedziałku do piątku oraz całodobowo we wszystkie dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta – jeden (1) pracownik ochrony, wykonujący zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych. 4) w godzinach 8:00 – 15:30 od poniedziałku do piątku w miesiącach od października do kwietnia (7 miesięcy w roku) jeden (1) pracownik do obsługi szatni wykonujący zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych. 5) Zamawiający zatrudnia w budynku przy ul. Polowej w Łomży – do 110 osób. Do podstawowych obowiązków kwalifikowanych pracowników ochrony należy: 1) Sprawowanie ochrony fizycznej poprzez zabezpieczenie spokoju i porządku na terenie Sądu, stałą obecność w holu i kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu kolumnowego detektora metalu, strefowego detektora metalu lub aparatu rentgenowskiego do prześwietlania bagażu, czy nie wnoszą przedmiotów mogących spowodować zagrożenie w budynku Sądu. 2) podejmowanie interwencji wobec osób nietrzeźwych i zakłócających spokój publiczny. 3) rejestracja osób wchodzących do budynku Sądu. 4) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń dla pracowników oraz upoważnionych osób z firmy sprzątającej. 5) stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu - w budynkach i na placu. 6) ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego Sądu. 7) ochrona życia, zdrowia i nietykalności osobistej sędziów i innych osób w czasie wykonywania przez nich czynności wynikających z realizacji zadań Sądu, oraz pozostałych osób przebywających w ochranianych budynkach. 8) w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektów Zamawiającego natychmiastowe zawiadamianie o tym Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby także straży pożarnej, czy pogotowia. 9) wykonywanie zarządzeń porządkowych Sądu, wydanych w celu utrzymania powagi Sądu, 10) wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia osób delegowanych do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego i środki łączności umożliwiającej w razie potrzeby natychmiastowe wezwanie patrolu załogi interwencyjnej, przy czym dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 15 minut oraz w budynku w Łomży przy ul. Polowej 1 dodatkowego przeszkolenia tych osób w zakresie obsługi rtg i w zakresie ochrony radiologicznej. Do podstawowych obowiązków pracowników wykonujących zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych należy: 1) dozór mający na celu zabezpieczenie przed kradzieżą, włamaniem i pożarem. 2) obserwowanie kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu i reakcja na ewentualne zagrożenia. 3) obsługa szatni. Monitorowanie zagrożeń: 1) włamania – od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego. 2) napadu – całodobowo. 3) pożaru – całodobowo. 4) z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracowników kwalifikowanych) 5) w przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. Konserwacja systemów składających się z następujących urządzeń: 1) System alarmowy w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Centrala alarmowa ATS ARTECH MASTER – 1 kpl. - Manipulator LCD – 1 kpl. - Czujki ruchu – 71 szt. - Radiolinia napadowa – 1 kpl. - Pilot radiolinii – 13 szt. - Sygnalizator zewnętrzny – 1 szt. - Sygnalizator wewnętrzny – 1 szt. 2) System telewizji obserwacyjnej w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Kamery zewnętrzne i wewnętrzne – 78 szt. - Krosownica – 1 kpl. - Rejestrator Aper – 5 kpl. - Pulpit sterujący – 1 kpl. - Monitor LCD – 7 szt. 3) System kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Kontroler – 8 szt. - Czytnik kart – 11 szt. - Zwory – 23 szt. - Zestaw domofonowy – 5 kpl. 4) System oddymiania w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Centrala oddymiania BSS – 1 kpl. - Siłownik okna oddymiania – 4 kpl. 5) System sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Centrala sygnalizacji pożarowej Telsap 2100 typu CSPT2108 – 1 kpl. - Jonizacyjne czujki dymu – 334 szt. - Optyczne czujki dymu – 22 szt. - Czujki temperatury – 7 szt. - Ręczny ostrzegacz ROP 3Ab – 24 szt. - Wskaźnik optyczny zadziałania WZ-31 – 12 szt. - Sygnalizator alarmowy SA-K1 – 12 szt. Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zadymianie czujek wykonywane będzie dwa razy w roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzania osób wskazanych do wykonywania usług w ramach umowy oraz zmiany godzin świadczenia usługi, bez zmiany ich ilości, w przypadku zmiany godzin urzędowania Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania grafików dyżurów w systemie miesięcznym. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert na jedną lub wszystkie części zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:79711000-1, 50700000-2, 50340000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 218092.03
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących, dla każdej części, nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: dla części I, na kwotę nie mniejszą niż jeden milion złotych. dla części II, na kwotę nie mniejszą niż pięćset tysięcy złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dla części I, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy usługę ochrony w obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 i przedstawi referencje, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, dla części II, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy usługę ochrony w obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 i przedstawi referencje, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a)Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca składa oświadczenie, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ – do oferty należy dołączyć oryginał oświadczenia. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. b)Odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)Aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - do oferty należy dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - jak też zapewnienie jej kontynuacji na cały okres obowiązywania umowy – z wykorzystaniem wzoru oświadczenia – Załącznik nr 9 do SIWZ. c)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług ochrony o podobnym charakterze świadczonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te były lub są wykonywane należycie - do oferty należy dołączyć oryginał wykazu sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ oraz kopie dokumentów (referencji) potwierdzonych za zgodność z oryginałem. d)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadają poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych, są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, są wyposażone w środki łączności – do oferty należy dołączyć oryginał oświadczenia wg załącznika nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
90 |
czas reakcji grupy interwencyjnej |
10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz w przypadku zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być wykonywana usługa, wynikającej ze zmian organizacyjnych w strukturze sądownictwa powszechnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I Nazwa: Usługi ochrony osób, obiektów i mienia, monitorowanie zagrożeń oraz konserwacja systemów alarmowych w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, obiektów i mienia, monitorowanie zagrożeń oraz konserwacja systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby osoby zatrudnione przez Wykonawcę były zatrudnione na podstawie umowy o pracę (nie dotyczy osób wykonujących czynności związanych z konserwacją systemów alarmowych). 3. Zamawiający przewidując wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy określa: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób - Wykonawca w terminie do dnia 10 stycznia 2017r., a następnie do ostatniego dnia po zakończeniu każdego kwartału, przedstawi Zamawiającemu Oświadczenie, że osoby są zatrudnione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, na podstawie umów o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań – w przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia, o którym mowa w pkt 3a, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 2 000 złotych. c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – czynności zostały opisane w pkt 4. niniejszego rozdziału. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. a) Część I : Usługi ochrony osób, obiektów i mienia, monitorowanie zagrożeń oraz konserwacja systemów alarmowych w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1. Ochrona osób, obiektów i mienia: 1) ochrona fizyczna w godz. 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku - jeden (1) umundurowany kwalifikowany pracownik ochrony w centrum dowodzenia (stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu). 2) ochrona fizyczna w godz. 7:30 – 15:00 od wtorku do piątku, 7:30 – 18:00 w poniedziałki- jeden (1) umundurowany kwalifikowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu i aparacie do prześwietlania bagażu. 3) ochrona fizyczna w godz. 15:30 – 7:30 od poniedziałku do piątku oraz całodobowo we wszystkie dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta – jeden (1) pracownik ochrony, wykonujący zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych. 4) w godzinach 8:00 – 15:30 od poniedziałku do piątku w miesiącach od października do kwietnia (7 miesięcy w roku) jeden (1) pracownik do obsługi szatni wykonujący zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych. 5) Zamawiający zatrudnia w budynku przy ul. Polowej w Łomży – do 110 osób. Do podstawowych obowiązków kwalifikowanych pracowników ochrony należy: 1) Sprawowanie ochrony fizycznej poprzez zabezpieczenie spokoju i porządku na terenie Sądu, stałą obecność w holu i kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu kolumnowego detektora metalu, strefowego detektora metalu lub aparatu rentgenowskiego do prześwietlania bagażu, czy nie wnoszą przedmiotów mogących spowodować zagrożenie w budynku Sądu. 2) podejmowanie interwencji wobec osób nietrzeźwych i zakłócających spokój publiczny. 3) rejestracja osób wchodzących do budynku Sądu. 4) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń dla pracowników oraz upoważnionych osób z firmy sprzątającej. 5) stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu - w budynkach i na placu. 6) ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego Sądu. 7) ochrona życia, zdrowia i nietykalności osobistej sędziów i innych osób w czasie wykonywania przez nich czynności wynikających z realizacji zadań Sądu, oraz pozostałych osób przebywających w ochranianych budynkach. 8) w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektów Zamawiającego natychmiastowe zawiadamianie o tym Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby także straży pożarnej, czy pogotowia. 9) wykonywanie zarządzeń porządkowych Sądu, wydanych w celu utrzymania powagi Sądu, 10) wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia osób delegowanych do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego i środki łączności umożliwiającej w razie potrzeby natychmiastowe wezwanie patrolu załogi interwencyjnej, przy czym dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 15 minut oraz w budynku w Łomży przy ul. Polowej 1 dodatkowego przeszkolenia tych osób w zakresie obsługi rtg i w zakresie ochrony radiologicznej. Do podstawowych obowiązków pracowników wykonujących zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych należy: 1) dozór mający na celu zabezpieczenie przed kradzieżą, włamaniem i pożarem. 2) obserwowanie kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu i reakcja na ewentualne zagrożenia. 3) obsługa szatni. Monitorowanie zagrożeń: 1) włamania – od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego. 2) napadu – całodobowo. 3) pożaru – całodobowo. 4) z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracowników kwalifikowanych) 5) w przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. Konserwacja systemów składających się z następujących urządzeń: 1) System alarmowy w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Centrala alarmowa ATS ARTECH MASTER – 1 kpl. - Manipulator LCD – 1 kpl. - Czujki ruchu – 71 szt. - Radiolinia napadowa – 1 kpl. - Pilot radiolinii – 13 szt. - Sygnalizator zewnętrzny – 1 szt. - Sygnalizator wewnętrzny – 1 szt. 2) System telewizji obserwacyjnej w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Kamery zewnętrzne i wewnętrzne – 78 szt. - Krosownica – 1 kpl. - Rejestrator Aper – 5 kpl. - Pulpit sterujący – 1 kpl. - Monitor LCD – 7 szt. 3) System kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Kontroler – 8 szt. - Czytnik kart – 11 szt. - Zwory – 23 szt. - Zestaw domofonowy – 5 kpl. 4) System oddymiania w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Centrala oddymiania BSS – 1 kpl. - Siłownik okna oddymiania – 4 kpl. 5) System sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: - Centrala sygnalizacji pożarowej Telsap 2100 typu CSPT2108 – 1 kpl. - Jonizacyjne czujki dymu – 334 szt. - Optyczne czujki dymu – 22 szt. - Czujki temperatury – 7 szt. - Ręczny ostrzegacz ROP 3Ab – 24 szt. - Wskaźnik optyczny zadziałania WZ-31 – 12 szt. - Sygnalizator alarmowy SA-K1 – 12 szt. Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zadymianie czujek wykonywane będzie dwa razy w roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzania osób wskazanych do wykonywania usług w ramach umowy oraz zmiany godzin świadczenia usługi, bez zmiany ich ilości, w przypadku zmiany godzin urzędowania Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania grafików dyżurów w systemie miesięcznym. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert na jedną lub wszystkie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50700000-2, 50340000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 173000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
90 |
czas reakcji grupy interwencyjnej |
10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: II Nazwa: Usługi ochrony osób, obiektów i mienia, monitorowanie zagrożeń oraz konserwacja systemów alarmowych w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, Zamiejscowy Wydział Karny w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 32
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, obiektów i mienia, monitorowanie zagrożeń oraz konserwacja systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby osoby zatrudnione przez Wykonawcę były zatrudnione na podstawie umowy o pracę (nie dotyczy osób wykonujących czynności związanych z konserwacją systemów alarmowych). 3. Zamawiający przewidując wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy określa: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób - Wykonawca w terminie do dnia 10 stycznia 2017r., a następnie do ostatniego dnia po zakończeniu każdego kwartału, przedstawi Zamawiającemu Oświadczenie, że osoby są zatrudnione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, na podstawie umów o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań – w przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia, o którym mowa w pkt 3a, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 2 000 złotych. c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – czynności zostały opisane w pkt 4. niniejszego rozdziału. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. a) Część II : Usługi ochrony osób, obiektów i mienia, monitorowanie zagrożeń oraz konserwacja systemów alarmowych w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, Zamiejscowy Wydział Karny w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 32. Ochrona osób, obiektów i mienia: 1) ochrona fizyczna w godz. 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku jeden (1) umundurowany kwalifikowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu. 2) w godz. 7.00 – 11.00 od poniedziałku do piątku jeden (1) pracownik obsługi, wykonujący zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych, do otwierania budynku oraz wykonywania prac porządkowych wokół budynku, posiadający świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. 3) Zamawiający zatrudnia w budynku przy ul. Woj. Polskiego w Kolnie – do 8 osób. Do podstawowych obowiązków kwalifikowanych pracowników ochrony należy: 1) Sprawowanie ochrony fizycznej poprzez zabezpieczenie spokoju i porządku na terenie Sądu, stałą obecność w holu i kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu kolumnowego detektora metalu, czy nie wnoszą przedmiotów mogących spowodować zagrożenie w budynku Sądu. 2) podejmowanie interwencji wobec osób nietrzeźwych i zakłócających spokój publiczny. 3) rejestracja osób wchodzących do budynku Sądu. 4) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń dla pracowników oraz upoważnionych osób z firmy sprzątającej. 5) obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu - w budynku i na placu. 6) ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego Sądu. 7) ochrona życia, zdrowia i nietykalności osobistej sędziów i innych osób w czasie wykonywania przez nich czynności wynikających z realizacji zadań Sądu, oraz pozostałych osób przebywających w ochranianych budynkach. 8) w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektów Zamawiającego natychmiastowe zawiadamianie o tym Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby także straży pożarnej, czy pogotowia. 9) załączanie alarmu i zamykanie budynku oraz bramy wjazdowej do godz. 16:00. 10) wykonywanie zarządzeń porządkowych Sądu, wydanych w celu utrzymania powagi Sądu, 11) wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia osób delegowanych do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego i środki łączności umożliwiającej w razie potrzeby natychmiastowe wezwanie patrolu załogi interwencyjnej, przy czym dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 15 minut. Do podstawowych obowiązków pracowników wykonujących zadania ochrony w zakresie niewymagającym wpisu na listę pracowników kwalifikowanych należy: 1) otwieranie budynku i bramy wjazdowej o godz. 7:00, 2) utrzymanie ładu i porządku wokół budynku, w okresie zimowym odśnieżanie, a w okresie letnim koszenie trawy na terenie przylegającym do budynku, przy pomocy urządzeń zapewnionych przez Zamawiającego, 3) doręczanie korespondencji do instytucji publicznych na terenie miasta Kolno, 4) sprawowanie nadzoru nad węzłem cieplnym i wodociągowym oraz instalacją elektryczną, (pracownik winien posiadać świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji), 5) wykonywanie drobnych prac konserwatorskich i naprawczych w budynku, 6) wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa Sądu. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracownika obsługi w zakresie posiadania świadectwa kwalifikacyjnego „E” uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. Monitorowanie zagrożeń: 1) włamania – od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego. 2) napadu – całodobowo. 3) pożaru – całodobowo. 4) z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracowników kwalifikowanych) 5) w przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. Konserwacja systemów składających się z następujących urządzeń: 1) System alarmowy w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32: - Centrala alarmowa SATEL CA 64 – 1 kpl. - Czujki ruchu– 30 szt. - Sygnalizator zewnętrzny – 1 szt. - Sygnalizator wewnętrzny – 1 szt. 2) System telewizji obserwacyjnej w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32: - Kamery zewnętrzne i wewnętrzne – 8 szt. - Rejestrator Aper – 1 kpl. - Monitor CRT – 1 szt. 3) System sygnalizacji pożaru w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 32: - Centrala sygnalizacji pożarowej SATEL CA 64 – 1 kpl. - Optyczne czujki dymu – 33 szt. - Sygnalizator alarmowy – 1 szt. Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zadymianie czujek wykonywane będzie dwa razy w roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzania osób wskazanych do wykonywania usług w ramach umowy oraz zmiany godzin świadczenia usługi, bez zmiany ich ilości, w przypadku zmiany godzin urzędowania Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania grafików dyżurów w systemie miesięcznym. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert na jedną lub wszystkie części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4, 79711000-1, 50700000-2, 50340000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45092.03
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
90 |
czas reakcji grupy interwencyjnej |
10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: