Sąd Rejonowy w Zambrowie
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

A-352-1/13 - Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Zambrowie


Numer ogłoszenia: 49672 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zambrowie , Aleja Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2712240, faks 086 27112240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Zambrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie przy ul. Aleja Wojska Polskiego 56 oraz w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie Wydziały Zamiejscowe w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednoosobowy posterunek stały licencjonowanego pracownika ochrony. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku głównym na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku przy ul. Aleja Wojska Polskiego 56 w Zambrowie i ul. Ludowej 44 w Wysokiem Mazowieckiem z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. Godziny pracy Sądu Rejonowego: poniedziałek od 7.30 do 18.00, od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30 2. Usługi dodatkowej ochrony osób i mienia w datach i godzinach określanych odrębnymi pismami bądź telefonicznie. W kolumnie 5 formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ- Okres wykonywania usługi w godzinach uwzględniono godziny pracy jednego licencjonowanego pracownika ochrony wykonywane jeden raz na kwartał po 8 godzin. 3. Monitorowanie zagrożeń w obiektach Sądu Rejonowego w Zambrowie przy ul. Aleja Wojska Polskiego 56 i w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowa 44 - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo - pożaru - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2 - osobowy pracownikami licencjonowanymi). W przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 4. Konserwacja : a) systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie, Aleja Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów, składającego się z następujących urządzeń : - czujki PIR 50 szt. - pilota napadowego (+2 odbiorniki) 4 szt. - listwy napadowej 1 szt. - centrali DSC kompletna 1 - manipulatora LCD 1500 2 - sygnalizatora zewnętrznego O-A 1 - sygnalizatora wewnętrznego 1 b) systemu telewizji obserwacyjnej w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie, Aleja Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów, składającego się z następujących urządzeń: - kamer zewnętrznych BW- w obudowie 4 szt. - kamer wewnętrznych BW 7 szt. - rejestrator 1 szt. - pulpit sterujący 1 szt. - monitora LCD 19 2 szt. c) systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie, Aleja Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów składającego się: - czytnika kart 3 szt. d) systemu alarmowego w budynku Sądu ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie składającego się z następujących urządzeń : - czujki PIR 52 szt. - pilota napadowego (+1 odbiornik) 2 szt. - centrali Rokonet RP 296 komplet 1 - manipulatora LCD 1 - sygnalizatora zewnętrznego O-A 1 - sygnalizatora wewnętrznego 1 e) systemu telewizji obserwacyjnej w budynku Sądu ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie, składającego się z następujących urządzeń: - kamer zewnętrznych BW- w obudowie 5 szt. - kamer wewnętrznych BW 8 szt. - rejestrator 1 szt. - monitora 1 crt 1 szt. - zasilacz buforowy Pulsar 2 szt. - zasilacz impulsowy 2 szt. f) systemu kontroli dostępu w budynku Sądu ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie składającego się: - kontroler Roger 2 szt. - terminal Roger 1 szt. - elektrozaczep 1 szt. - elektrozwora 1 szt. - obudowa centrali SKD 1 szt. - centrala CPR 32 SE 1 szt. - Pulsar ZBP2A 12 1 szt. Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Pracownik ochrony bezpośredniej posiadający licencję I lub II stopnia oraz pracownik zabezpieczenia technicznego zobowiązani są do znajomości przepisów, ich przestrzegania i korzystają z uprawnień wynikających z: - Ustawy o ochronie osób i mienia z 22.08.1997r. ( tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); - Zarządzenia Rady Ministrów z dnia 30.06.1998r. w sprawie szczegółowych warunków użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego ( Dz. U. z 1998r. Nr 89 poz. 563); - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18.11.1998r. ( Dz. U. z 1998r. Nr 144, poz. 933) w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów; - Kodeksu Karnego Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązany będzie do postępowania z należytą starannością i ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego., Osoby bezpośrednio wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być karane i zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z 2010r.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity z 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby delegowane do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego / kajdanki, paralizator, ręczny miotacz gazowy, pałka tomfa / oraz kontakt radiowy z firmą . Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy : Usługa ochrony fizycznej świadczona w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Aleja Wojska Polskiego 56 - 3282 godziny; Usługa ochrony fizycznej świadczona w budynku przy ul. Ludowej 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie - 3282 godziny; Monitorowania sygnałów alarmowych o zagrożeniach: włamania, napadu, pożaru, obiektów Sądu Rejonowego w Zambrowie przy ul. Aleja Wojska Polskiego 56 i w budynku przy ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2 - osobowy pracownikami licencjonowanymi )- 12 miesięcy, Konserwacja systemów alarmowych włamania, napadu, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu zainstalowanych w obiektach Sądu Rejonowego w Zambrowie przy ul. Aleja Wojska Polskiego 56 i ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie świadczona w okresach 3 - miesięcznych - 4 konserwacje..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje dla zapewnienia nieprzerwanego świadczenia usług możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, do 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 50.34.00.00-0, 50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty składają oddzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług ochrony o podobnym charakterze o wartości zawartych umów nie mniejszych niż 100 000 zł brutto każda i przedstawi minimum 2 referencje, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez wykonane usługi Zamawiający rozumie usługi rozpoczęte i zakończone lub rozpoczęte i aktualnie realizowane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje wymagań, które wykonawca ma spełnić szczególnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca: - dysponuje co najmniej 10 osobami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną posiadającymi licencję I lub II stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone, - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, - dysponuje co najmniej jedną grupą załogą interwencyjną na terenie miasta Zambrów i Wysokie Mazowieckie W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż siedemset tysięcy złotych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Zambrowie, ul. Aleja Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Zambrowie, ul.Aleja Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

  1. SIWZ język polski (2013-02-06 11:36) - (doc) - 128 KB
  2. Załącznik Nr 1 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:36) - (doc) - 32 KB
  3. Załącznik Nr 2 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:36) - (doc) - 22 KB
  4. Załącznik Nr 3 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:36) - (doc) - 23 KB
  5. Załącznik Nr 4 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:37) - (doc) - 96 KB
  6. Załącznik Nr 5 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:37) - (doc) - 48 KB
  7. Załącznik Nr 6 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:37) - (doc) - 32 KB
  8. Załącznik Nr 7 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:37) - (doc) - 29 KB
  9. Załącznik Nr 8 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:38) - (doc) - 29 KB
  10. Załącznik Nr 9 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:38) - (doc) - 30 KB
  11. Załącznik Nr 10 do SIWZ język polski (2013-02-06 11:38) - (doc) - 22 KB
Podmiot udostępniający: Sąd Rejonowy w Zambrowie
Wytwarzający informację: Elżbieta Zaniewska dnia: 2013-02-06 11:33
Upublicznienie: Janusz Brzóska dnia: 2013-02-06 11:38:46
Ostatnia edycja: Janusz Brzóska dnia: 2013-02-06 11:40:18
Przejście do archiwum: Janusz Brzóska dnia: 2014-02-07 12:12:54

Sąd Rejonowy w Zambrowie
ul. Aleja Wojska Polskiego 56,
18-300 Zambrów
tel: 86 271 31 07, 86 271 20 66,
e-mail: administracja@zambrow.sr.gov.pl
NIP: 723-11-46-090

Deklaracja dostępności