Płeć
kobieta
mężczyzna
Wykształcenie
podstawowe
zasadnicze
średnie
wyższe
Wiek
18-25
26-35
36-45
46-55
56-65
powyżej 65
Jak często korzysta Pan/Pani z obsługi świadczonej przez tutejszy sąd?
po raz pierwszy
raz na kilka lat
raz-dwa razy w
roku
częściej
Przez którą komórkę organizacyjną był/a Pan/Pani ostatnio obsługiwany/a:
Biuro Obsługi Interesantów
Punkt Informacyjny/ Biuro podawcze
Czytelnia akt
Wydział
inna, jaka
W jakim zakresie korzystał/a Pan/Pani z usług tutejszego sądu ?
złożenie pozwu/wniosku
otrzymanie wzoru pisma lub formularza
uzyskanie informacji o toku sprawy
inne, (proszę podać rodzaj usług)
Jaką grupę interesantów Pan/Pani reprezentuje?
strona postępowania
świadek
pełnomocnik zawodowy
inna grupa, (proszę podać nazwę grupy)
Który sposób kontaktu z sądem jest dla Pana/Pani najdogodniejszy?
osobisty
telefoniczny
korespondencyjny
elektroniczny
Czy podczas wizyty w sądzie osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą okazała się pomocna w załatwieniu Pana/Pani sprawy?
tak
nie
Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą okazała cierpliwość i poświęciła odpowiednią ilość czasu na załatwienie sprawy?
zdecydowanie tak
raczej tak
raczej nie
zdecydowanie nie
Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą używała zwrotów przyjaznych wobec Pana/Pani, czy mówiła jasnym i zrozumiałym językiem?
tak
nie
Czy osoba zajmująca się Pana/Pani obsługą udzieliła jasnych i wyczerpujących odpowiedzi wyjaśniających wszelkie Pana/Pani wątpliwości, czy wskazała, jakie należy przygotować dokumenty i gdzie należy je złożyć?
tak, zdecydowanie wskazał/a i wręczył/a wzór dokumentu niezbędnego do załatwienia sprawy,
tak, wskazał/a odpowiedni dokument, ale nie wręczył/a jego wzoru,
miał/a trudności z udzieleniem informacji i wskazaniem dokumentów i ich wzorów, sprawę konsultował/a z innym pracownikiem,
nie był/a pomocny/a, nie wskazał/a dokumentów oraz nie wręczył/a ich wzoru.
Czy na zakończenie rozmowy pracownik upewnił się, że nie ma Pan/Pani więcej pytań lub czy może jeszcze w czymś pomóc?
tak
nie
Jak ocenia Pan/Pani wygląd oraz czytelność oznakowania wnętrza budynku sądu?
bardzo dobrze
dobrze
źle
bardzo źle
Jakie zmiany Pana/Pani zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości obsługi świadczonej przez tutejszy sąd? Państwa oczekiwania i propozycje:
Odpowiedź