Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym DSO-241-113/16

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie

Zamieszczono Zawiadomienie o odrzuceniu oferty i wyborze najkorzystniejszej oferty


Zamieszczono odpowiedz na pytanie nr 2 oraz zamieszczono ogłoszenie 32993-2016 z dnia 31.03.2016 r. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.


Zamieszczono SIWZ Zamienna z dnia 31.03.2016 r.


Zamieszczono odpowiedz na pytanie 1 oraz zmiana załączniaka nr 2.

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 30987 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów itp. 2. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, w 100 % nowych (produkty nowe, wcześniej nie używane, nie przerabiane, nieregenerowane, powstałe w cyklu produkcyjnym z użyciem 100 % nowych komponentów) wyprodukowanych przez producenta urządzenia. 3. Załącznik nr 2 - formularz cenowy, wskazuję symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, pod warunkiem, że: a) dostarczone materiały eksploatacyjne nie naruszą praw gwarancyjnych urządzeń w których będą eksploatowane (większość posiadanych przez sądy urządzeń jest nowa i objęta okresem gwarancyjnym), b) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne, c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych. Wydajność tonerów winna zostać potwierdzona dołączonym do oferty oświadczeniem Wykonawcy. e) oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi normami poświadczonymi przez certyfikaty, ale mający takie same, lepsze lub nie gorsze parametry techniczne, użytkowe jakościowych, funkcjonalnych niż podane przez zamawiającego i spełniające wszystkie wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń sprzętu oraz nie mogą szybciej zużywać się od oryginalnych wkładów. f) Zamawiający niezależnie od w/w wymagań, żąda aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt. 5. Zamawiane materiały należy dostarczyć i wnieść do wskazanych pomieszczeń w budynkach poszczególnych sądów. 6. Na dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7, 30.12.51.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2 500 zł najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK Nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących o wartości brutto co najmniej 80 000 zł każda dostawa i przedstawi minimum 2 referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

8. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca wraz z ofertą przedłoży dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały eksploatacyjne zostały wytworzone w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi normami poświadczonymi przez certyfikaty, że oferowane materiały eksploatacyjne mają takie same, lepsze lub nie gorsze parametry techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne niż podane przez zamawiającego i spełniają wszystkie wymagania określone w przedmiocie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji dostawy od dnia podpisania umowy - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój Nr 17 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16 w bud. C - pokój Nr 17 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia język polski (2016-03-24 15:13) - (pdf) - 970 KB
  2. Załącznik nr 1 do SIWZ formularz oferty język polski (2016-03-24 14:56) - (doc) - 48 KB
  3. Załącznik nr 2 do SIWZ formularz cenowy język polski (2016-03-24 14:56) - (xlsx) - 17 KB
  4. Załącznik nr 3 do SIWZ spelnianie wymagan język polski (2016-03-24 14:57) - (doc) - 32 KB
  5. Załącznik nr 4 do SIWZ brak wykluczenia język polski (2016-03-24 14:57) - (doc) - 33 KB
  6. Załącznik nr 5 do SIWZ oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej język polski (2016-03-24 14:57) - (docx) - 13 KB
  7. Załącznik nr 6 do SIWZ wzór umowy język polski (2016-03-24 15:16) - (pdf) - 224 KB
  8. Załącznik nr 7 do SIWZ wykaz dostaw język polski (2016-03-24 14:58) - (doc) - 37 KB
  9. Załącznik nr 2 do SIWZ formularz cenowy ZAMIENNY język polski (2016-03-30 12:15) - (xlsx) - 17 KB
  10. Odpowiedz na pytanie 1 oraz zmiana załączniaka nr 2 język polski (2016-03-30 12:15) - (pdf) - 452 KB
  11. Odpowiedź na pytanie nr 2 język polski (2016-03-31 14:25) - (pdf) - 1 MB
  12. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Tonery 31.03.16 język polski (2016-03-31 14:27) - (docx) - 17 KB
  13. SIWZ Zamienna doc język polski (2016-03-31 14:28) - (pdf) - 6 MB
  14. Zawiadomienie o odrzuceniu oferty i wyborze najkorzystniejszej oferty język polski (2016-04-13 15:17) - (pdf) - 1 MB
Podmiot udostępniający: Sąd Okręgowy w Łomży
Wytwarzający informację: Sebastian Krupiński dnia: 2016-03-24 14:49
Upublicznienie: Sebastian Krupiński dnia: 2016-03-24 14:51:14
Ostatnia edycja: Janusz Brzóska dnia: 2016-04-13 15:18:37
Przejście do archiwum: Janusz Brzóska dnia: 2016-05-24 14:58:28

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności