Sąd Okręgowy w Łomży
Wiadomość archiwalna

Powrót do wiadmości archiwalnych z kategorii

Dostawa i instalacja sprzętu na potrzeby Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44

Numer ogłoszenia: 162358 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy






Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.




SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY




I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, fax 086 2166281 w. 110.



Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.




SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




II.1) OPIS



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu na potrzeby Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44.



II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.



II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
1.Dostawa i montaż sprzętu na potrzeby wykonania Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw w Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem - dla czterech sal rozpraw tj. :
1)serwera - 1szt,
2)terminali graficznych SWOR 19 cali - 4 szt.,
3)terminala graficznego SWOR 42 cale - 1 szt.
2.Wykonanie niezbędnej sieci logicznej i elektrycznej
3.Zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie oprogramowania dostarczanego wraz ze sprzetem.



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00-6, 32.44.20.00-3, 45.31.70.00-2.



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.




SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA





III.2) WARUNKI UDZIAŁU



Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści:
1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .
3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A.
2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
3.Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi, że spełnia warunki określone w pkt A, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22.
ust. 1 wymienione w rozdziale VIII muszą dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z zał. Nr 2 do FORMULARZA OFERTOWEGO - oryginał oświadczenia.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1 i 4 tj. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu:
a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w formie i treści określonej w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).
4.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie.
5. Wykonawcy składający ofertę wspólną w celu potwierdzenia, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego dołączają do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2a osobno dla każdego z Wykonawców.



SEKCJA IV: PROCEDURA




IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.




IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl



Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16, bud. C . pokój sekcji gospodarczej - I piętro.



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Dworna 16, bud. C, pokój sekcji gospodarczej - I piętro.



IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

  1. SIWZ język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 118 KB
  2. Załącznik Nr 1 - Wzór oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 34 KB
  3. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie w sprawie spełniania warunków język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 30 KB
  4. Załącznik Nr 3 - Wzór umowy język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 54 KB
  5. Załącznik Nr 4 - Specyfikacja techniczna język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 248 KB
  6. Załącznik Nr 5 - Formularz cenowy język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 32 KB
  7. Zawiadomienie o wyborze oferty język polski (2012-05-11 17:50) - (doc) - 34 KB
Wytwarzający informację: dnia: 2008-07-16 14:07
Upublicznienie: Janusz Brzóska dnia: 2008-07-16 14:13:27
Przejście do archiwum: dnia: 2008-10-23 12:41:14

Sąd Okręgowy w Łomży
ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
tel: 86 216 62 81 do 84
e-mail: sokregowy@lomza.so.gov.pl
NIP: 718-10-22-114

Jak dojechać

Deklaracja dostępności